16-04-2016 11:35
17-04-2016 11:10
@cyklkrebsa Wiąże się z błędnym szyfrowaniem hasła na telefonie. Na przykład wpisuje się w haśle literę X, a do nas dociera informacja, że jest to litera Z.
Pracujemy nad nową bankowością internetową - pozwoli ona wyeliminować ten błąd. Proponujemy korzystanie z płatności Paybylink na komputerze lub zmianę przeglądarki w telefonie.
Tutaj nie mamy dostępu do systemu bankowego, aby sprawdzić Twój wniosek. Proszę, skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING.
16-11-2025Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING. Specjaliści, którzy zajmują się modułem Makler pracują w dni robocze między 8:00 a 18:00.
15-11-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 14 | |
| 13 | |
| 12 | |
| 6 | |
| 4 |