14-09-2017 07:36
W miesiącu wykonuje kilka cykli przelewów z rachunku dodatkowego (pełnomocnitwo).
Po wysłaniu pierwszego przelewu mam okno jak na załączonym zrzucie.
Chcąc wykonać kolejny przelew z „pełnomocnika” muszę przejść przez „Moje finanse”.
Zgłaszałem to już wcześniej, ale ponowie propozycję. Podlinkowania rachunku podstawowego (czerwona ramka na załączonym zrzucie) z przekierowaniem do informacji o tym rachunku i stamtąd już wybieram „Wykonaj transakcje”
Jeszcze większym udogodnieniem byłaby poprawa linku (ramka zielona na zrzucie), która otworzy formatkę z tym samym rachunkiem co poprzednio (w moim przypadku „pełnomocnictwo”), a nie rachunek podstawowy. Ewentualne pytanie jeżeli klient ma więcej niż jedno konto, z którego rachunku.
Propozycję zmian argumentuje faktem, że kolejnym linkiem (czerwona ramka u dołu strony) jest Historia „pełnomocnictwa”, a więc rachunku, z którego składałem przed chwilą dyspozycje.
Pozdrawiam.
15-09-2017 09:15
Obecnie nie planujemy zmian w tej kwestii. Faktycznie, wybranie przycisku [Wykonaj kolejną transakcję] otwiera formularz z podstawionym kontem głównym.
Przekazałem Twoje sugestie do zespołu odpowiedzialnego za rozwój nowej bankowości internetowej.
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 14 | |
| 13 | |
| 12 | |
| 4 | |
| 3 |