Odpowiedz

Kolejny przelew z dodatkowego konta

W miesiącu wykonuje kilka cykli przelewów z rachunku dodatkowego (pełnomocnitwo).
Po wysłaniu pierwszego przelewu mam okno jak na załączonym zrzucie.

Chcąc wykonać kolejny przelew z „pełnomocnika” muszę przejść przez „Moje finanse”.
Zgłaszałem to już wcześniej, ale ponowie propozycję. Podlinkowania rachunku podstawowego (czerwona ramka na załączonym zrzucie) z przekierowaniem do informacji o tym rachunku i stamtąd już wybieram „Wykonaj transakcje”

Jeszcze większym udogodnieniem byłaby poprawa linku (ramka zielona na zrzucie), która otworzy formatkę z tym samym rachunkiem co poprzednio (w moim przypadku „pełnomocnictwo”), a nie rachunek podstawowy. Ewentualne pytanie jeżeli klient ma więcej niż jedno konto, z którego rachunku.

Propozycję zmian argumentuje faktem, że kolejnym linkiem (czerwona ramka u dołu strony) jest Historia „pełnomocnictwa”, a więc rachunku, z którego składałem przed chwilą dyspozycje.

Pozdrawiam.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 1 z 2 (9 884 wyświetleń)

Re.: Kolejny przelew z dodatkowego konta

Obecnie nie planujemy zmian w tej kwestii. Faktycznie, wybranie przycisku [Wykonaj kolejną transakcję] otwiera formularz z podstawionym kontem głównym. 

 

Przekazałem Twoje sugestie do zespołu odpowiedzialnego za rozwój nowej bankowości internetowej. 

 

 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
144
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (9 822 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Nie mamy twojego numeru telefonu

Tutaj nie mogę tego sprawdzić. Napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na samym dole.

28-04-2025
Nie mamy twojego numeru telefonu

Witam, jakiś czas temu chciałam wziąć niewielki kredyt. Wniosek zatrzymuje się na punkcie 2-twoje dane. Pojawia się komunikat " nie możemy udzielić ci kredytu, nie mamy twojego numeru telefonu uzupełn...

28-04-2025
Re.: Nowa karta i Google Pay

Skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING, sprawdzimy co jest powodem, że otrzymałeś taką wiadomość. 

27-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy