Odpowiedz

Klucze Sprzętowe FIDO2

Proszę o wprowadzenie możliwości logowania się za pomocą kluczy sprzętowych. Jest to obecnie najbezpieczniejsza metoda. Koszt zakupu klucza jest obecnie bardzo niski. Sam posiadam i używam w wielu serwisach.

jarekmatuszewsk
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
2
15-07-2019
Wiadomość 1 z 4 (7 402 wyświetleń)

Re: Klucze Sprzętowe FIDO2

@jarekmatuszewsk obecnie pracujemy nad rozwiązaniem zgodnym z dyrektywą PSD2. O przyjętym rozwiązaniu na pewno będziemy informować w wiadomościach w Moim ING oraz na stronie ing.pl. 

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 2 z 4 (7 358 wyświetleń)

Re: Klucze Sprzętowe FIDO2

Nie chodzi mi o możliwość zlecania przelewów za pomocą jakiegoś API. Chodzi mi o podniesienie bezpieczeństwa logowania do banku za pomocą kluczy sprzętowych. Czy bank planuje podniesienie bezpieczeństwa logowania do Banku ?

Odpowiedz
0 Lajków
jarekmatuszewsk
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
2
15-07-2019
Wiadomość 3 z 4 (7 273 wyświetleń)

Re: Klucze Sprzętowe FIDO2

Analizujemy różne rozwiązania do uwierzytelniania. Na tę chwilę nie wybraliśmy jeszcze konkretnego narzędzia. Jak tylko wprowadzimy nowe rozwiązanie, to poinformujemy o tym naszych klientów. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
226
12-10-2015
Wiadomość 4 z 4 (7 254 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Bank chciał pobrać dwie raty w jednym terminie

Na infolinii oczywiście też nikt nie może mi pomóc tylko można złożyć reklamację, to po prostu jakiś żart z państwa strony.

11-12-2023
Re: Bank chciał pobrać dwie raty w jednym terminie

Przykro mi, jednak przez Forum nie możemy sprawdzić Twojej sytuacji w systemie. Proszę skontaktuj się z naszymi specjalistami na czacie w Moim ING lub telefonicznie +48 32 357 00 57.

Historia czatu za

...

11-12-2023
Re: Odrzucenie płatności BLIK

Skontaktuj się, proszę, z naszymi specjalistami na czacie po zalogowaniu w Moim ING. Tam będziemy Ci mogli pomóc i przyjmiemy w tej sprawie odpowiednie zgłoszenie. Nasi specjaliści dostępni są w dni r

...

11-12-2023
Najbardziej pomocni użytkownicy