03-12-2020 14:55
jak w temacie.
03-12-2020 14:57
03-12-2020 22:07
Pracujemy nad tym, żeby włączyć ja jak najszybciej. Jak tylko będziemy mieli więcej informacji przekażemy je na naszej stronie. Proszę śledzić zakładkę Aktualności.
Przepraszamy za te utrudnienia
03-12-2020 22:11
Problem w tym, że do końca dnia nie będzie już możliwości zakupu IPO firmy people can fly. Wiele osób w tym ja, planowaliśmy kupić je dziś. Jak ING chce to naprawić? Czy w jakiś sposób umożliwi zakup jutro (04.12) mimo, że w teorii miało być do 03.12? ING powinien wziąć odpowiedzialność i załatwić z IPO tak, żeby to było możliwe.
03-12-2020 23:06
23:03 usiłuję sprawdzić postęp prac nad uruchomieniem aplikacji Makler poprzez otwarcie strony z odnośnika Aktualności. Odpowiedź przeglądarki: ta witryna jest nieosiągalna. Kolejna przeglądarka, myślę sobie, może nie potrafię obsługiwać... sprawdzam i tu niespodzianka! "Niestety, nie udało się odnaleźć tej strony!"
Dziękuję Wam ING
03-12-2020 23:19
U mnie działa, co nie oznacza, że uaktualniono wpis z 17.06
PS
Hitem jest informacja "problemy dotyczą TYLKO systemu Makler."
Co mnie podkusiło żeby akurat tu przejść?
04-12-2020 06:31
04-12-2020 07:12
najlepsze jest to, że teraz nawet reklamacji nie można wysłać, pojawia się komunikat "przepraszamy ale nie można wysłać wiadomości"
04-12-2020 07:25
Ja wczoraj próbowałem złożyć reklamacje i nie udało się mogłem tylko zadać pytanie. To jakieś chore. Co z bezpieczeństwem finansowym ? Nie mamy dostępu do naszych środków finansowych co niejednokrotnie może skończyć się katastrofą. A co jeśli ktoś musiał np. na spłatę zobowiązań wypłacić pieniądze bo tak miał obliczony czas zwrotu inwestycji?? to jest bezprawne przywłaszczenie pieniędzy przez obcy podmiot - brak informacji w dalszym ciągu jest żenujący. Gdzie jest zarząd w tym momencie chyba powinni walczyć równolegle o klientów banku a w tym przypadku zanim skończy się awaria jak już wczoraj pisałem zostanie im 28% użytkowników maklera - ale co tam rząd dopłaci z naszych podatków bo przecież bank nie jest winny straty milionów złotych ... jak zwykle zapewne kolejny przekręt.
04-12-2020 22:25
Wiemy, że to trudna sytuacja Przepraszamy jeszcze raz za nią. Nie mamy zgłoszeń, żeby nie można było złożyć reklamacji. Pamiętajcie, że można ją też wysłać w Moim INg lub złożyć na infolinii.
To przyglądajcie się i szybko wprowadzajcie Dzisiaj IKE, ETFy oraz zagraniczne rynki to podstawa. Jeśli się nie mylę, to dzisiaj każda wasza licząca się konkurencja ma wyżej wymienione usługi w swoic
... 27-11-2024Nie chce zakładać nowego wątku.
Naprawcie te bilety. Restart telefonu nie poprawia sytuacji. Zamknięcie całkowicie apki ING również.
Bilet zaraz po zakupie można podejrzeć. Natomiast później (np na żąda
... 27-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
4 | |
4 | |
3 |