03-12-2020 14:55
jak w temacie.
03-12-2020 14:57
03-12-2020 22:07
Pracujemy nad tym, żeby włączyć ja jak najszybciej. Jak tylko będziemy mieli więcej informacji przekażemy je na naszej stronie. Proszę śledzić zakładkę Aktualności.
Przepraszamy za te utrudnienia
03-12-2020 22:11
Problem w tym, że do końca dnia nie będzie już możliwości zakupu IPO firmy people can fly. Wiele osób w tym ja, planowaliśmy kupić je dziś. Jak ING chce to naprawić? Czy w jakiś sposób umożliwi zakup jutro (04.12) mimo, że w teorii miało być do 03.12? ING powinien wziąć odpowiedzialność i załatwić z IPO tak, żeby to było możliwe.
03-12-2020 23:06
23:03 usiłuję sprawdzić postęp prac nad uruchomieniem aplikacji Makler poprzez otwarcie strony z odnośnika Aktualności. Odpowiedź przeglądarki: ta witryna jest nieosiągalna. Kolejna przeglądarka, myślę sobie, może nie potrafię obsługiwać... sprawdzam i tu niespodzianka! "Niestety, nie udało się odnaleźć tej strony!"
Dziękuję Wam ING
03-12-2020 23:19
U mnie działa, co nie oznacza, że uaktualniono wpis z 17.06
PS
Hitem jest informacja "problemy dotyczą TYLKO systemu Makler."
Co mnie podkusiło żeby akurat tu przejść?
04-12-2020 06:31
04-12-2020 07:12
najlepsze jest to, że teraz nawet reklamacji nie można wysłać, pojawia się komunikat "przepraszamy ale nie można wysłać wiadomości"
04-12-2020 07:25
Ja wczoraj próbowałem złożyć reklamacje i nie udało się mogłem tylko zadać pytanie. To jakieś chore. Co z bezpieczeństwem finansowym ? Nie mamy dostępu do naszych środków finansowych co niejednokrotnie może skończyć się katastrofą. A co jeśli ktoś musiał np. na spłatę zobowiązań wypłacić pieniądze bo tak miał obliczony czas zwrotu inwestycji?? to jest bezprawne przywłaszczenie pieniędzy przez obcy podmiot - brak informacji w dalszym ciągu jest żenujący. Gdzie jest zarząd w tym momencie chyba powinni walczyć równolegle o klientów banku a w tym przypadku zanim skończy się awaria jak już wczoraj pisałem zostanie im 28% użytkowników maklera - ale co tam rząd dopłaci z naszych podatków bo przecież bank nie jest winny straty milionów złotych ... jak zwykle zapewne kolejny przekręt.
04-12-2020 22:25
Wiemy, że to trudna sytuacja Przepraszamy jeszcze raz za nią. Nie mamy zgłoszeń, żeby nie można było złożyć reklamacji. Pamiętajcie, że można ją też wysłać w Moim INg lub złożyć na infolinii.
Czyli jak rozumiem każdy z małżonków loguje się na swoje ING (to wspólne konto) i zakłada swój OKO bonus? Czyli finalnie będą 2, zgadza się?
27-12-2024Konto OKO Bonus prowadzimy tylko jako konto indywidualne, nie może być to konto wspólne. Każda osoba może mieć jedno takie konto otwarte dla siebie.
27-12-2024W Moim ING wciąż nie mamy możliwości zrobienia paczki przelewów Split Payment. JDG może przejść do ING Business w wyjątkowych przypadkach, po uzyskaniu zgody banku i resegmentacji. Oferta konta i usłu
... 27-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
6 | |
5 | |
3 | |
3 |