Odpowiedz

Karta przedpłacona dla dziecka

Mam konto Direct. Moje dziecko ma konto Mobi 0-12 wraz z kartą przedpłaconą. Jako osoba "zakładająca" konto i kartę dla dziecka:

- widzę obydwa produkty w swojej bankowości,

- mogę kliknąć "Zasil kartę" aby wykonać przelew,

- widzę prośby o doładowanie karty/konta wysłane przez moje dziecko.

 

Jednocześnie, moja małżonka/matka dziecka (ma "swoje" konto):

- widzi TYLKO konto dziecka,

- nie widzi karty, więc nie może jej zasilić jednym kliknięciem,

- nie ma karty w zakładce "Przelew własny"

- nie dostaje próśb o doładowanie,

- generalnie działa "na oślep"

 

Rozumiem, że takie zróżnicowanie wynika z faktu, że jestem właścicielem karty (dziecko jest tylko użytkownikiem)... Ale skoro "drugi" rodzic bez problemu może uzyskać dostęp do konta dziecka, to dlaczego z kartą jest inaczej?

Odpowiedz
0 Lajków
findhorn14
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
24-07-2022
Wiadomość 1 z 2 (934 wyświetleń)

Re: Karta przedpłacona dla dziecka

[ Edytowane ]

Tak, różnica wynika z tego powodu, że Ty jesteś właścicielem karty, a dziecko użytkownikiem. Żona nie może do swojego widoku podłączyć Twojej karty przedpłaconej wydanej dla dziecka. Zmieni się to po ukończeniu przez dziecko 13 lat. Wtedy do konta Mobi można zamówić kartę Visę i oboje będziecie widzieć tę kartę dziecka. Sama karta będzie już bezpośrednio powiązana z kontem Mobi.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
649
133
12-04-2017
Wiadomość 2 z 2 (882 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze

Przekazałam Twoją prośbę do jednostki, która zajmuje się zgłoszeniem.

27-12-2025
Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze

Po czterech miesiącach taka sama sytuacja. Pieniądze włożone do wpłatomatu, dziwne dźwięki, komunikat o awarii, brak zaksięgowania na koncie. Sprawa zgłoszona natychmiast. Rozpatrywanie jej trwa już o...

27-12-2025
Re: Re.: Powrót do starego wyglądu bankowości - AKTUALNA TO STRZAŁ W KOLANO!

Nie wiem z jakiego systemu operacyjnego korzystasz. W przypadku Androida, na kłopot z wyświetleniem strony logowania, może pomóc wstrzymanie aplikacji w ustawieniach telefonu. A następnie ponowne jej

...

26-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy