24-09-2025 14:08
Mam konto Direct. Moje dziecko ma konto Mobi 0-12 wraz z kartą przedpłaconą. Jako osoba "zakładająca" konto i kartę dla dziecka:
- widzę obydwa produkty w swojej bankowości,
- mogę kliknąć "Zasil kartę" aby wykonać przelew,
- widzę prośby o doładowanie karty/konta wysłane przez moje dziecko.
Jednocześnie, moja małżonka/matka dziecka (ma "swoje" konto):
- widzi TYLKO konto dziecka,
- nie widzi karty, więc nie może jej zasilić jednym kliknięciem,
- nie ma karty w zakładce "Przelew własny"
- nie dostaje próśb o doładowanie,
- generalnie działa "na oślep"
Rozumiem, że takie zróżnicowanie wynika z faktu, że jestem właścicielem karty (dziecko jest tylko użytkownikiem)... Ale skoro "drugi" rodzic bez problemu może uzyskać dostęp do konta dziecka, to dlaczego z kartą jest inaczej?
25-09-2025 14:18 | Edytowano: 25-09-2025 14:19
Tak, różnica wynika z tego powodu, że Ty jesteś właścicielem karty, a dziecko użytkownikiem. Żona nie może do swojego widoku podłączyć Twojej karty przedpłaconej wydanej dla dziecka. Zmieni się to po ukończeniu przez dziecko 13 lat. Wtedy do konta Mobi można zamówić kartę Visę i oboje będziecie widzieć tę kartę dziecka. Sama karta będzie już bezpośrednio powiązana z kontem Mobi.
Nie wiem z jakiego systemu operacyjnego korzystasz. W przypadku Androida, na kłopot z wyświetleniem strony logowania, może pomóc wstrzymanie aplikacji w ustawieniach telefonu. A następnie ponowne jej
... 26-12-2025Hej, przekazałam prośbę o szybsze rozpatrzenie Twojej reklamacji. Postaramy się zrobić co możemy.
26-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 14 | |
| 13 | |
| 12 | |
| 4 | |
| 3 |