25-04-2019 09:48
25-04-2019 10:15
25-04-2019 10:33 | Edytowano: 25-04-2019 10:33
Chciałabym Ci pomóc, ale jednorazowy kod aktywacyjny wysyłamy listem poleconym maksymalnie do 14 dni roboczych na terenie kraju.
Otrzymasz go na adres, który masz podany w banku do korespondencji. Jeżeli wskazałeś zagraniczny adres - czas dostarczenia listu może się wydłużyć.
Dodam, że podczas jednej wizyty w oddziale banku możesz aktywować ponownie swoją bankowość.
Jeżeli korzystasz z serwisu Halo Śląski (wydajemy do niego numer klienta i kod PIN) możesz telefonicznie zlecić przelew krajowy ze swojego konta.
Jest to możliwe, jeżeli aktywowałeś tę usługę. Więcej informacji znajdziesz tutaj.
Czy masz kogoś upoważnionego do swojego konta? Jeżeli przykładowo masz pełnomocnika - może on w swojej usłudze internetowej (korzystając ze swojego loginu i hasła) zlecić przelew.
25-04-2019 10:42
Dzień dobry
Jestem na etapie składania wniosku o kredyty hipoteczny związany z zakupem nowego mieszkania (blok w budowie).
W miedzy czasie będę sprzedawał swoje dotychczasowe mieszkanie w związku z
... 13-01-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
8 | |
6 | |
5 | |
3 | |
3 |