Odpowiedz

ING Księgowość - faktura z reklamy Facebook

Dzień dobry,

 

korzystam z modułu ING Księgowość. Aktualnie korzystam z reklam na facebooku i otrzymuję od nich faktury.

 

1. Dokonałem płatności pre-paid (coś jakby dodałem środki do swojego portfela Facebook Business) za kwotę np. 100zł i otrzymałem do tego fakturę (na fakturze jest tylko identyfikator płatności, brak numeru faktury)

 

2. Zakupiłem reklamy na trzy dni i za każdy dzień otrzymałem faktury z różnymi kwotami (np. 26pln, itp.)

 

Muszę je teraz zaksięgować, wiem tylko tyle, że musi to być oznaczone jako Import usług i VAT jest jako należny oraz naliczony. Nie wiem natomiast, jak to wszystko ustawić w systemie ING Księgowość, żeby było później dobrze zaksięgowane na deklaracji VAT-V7M oraz VAT-UE.

Bardzo bym prosił o pomoc.

Odpowiedz
0 Lajków
mchlebek
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
12-08-2024
Wiadomość 1 z 2 (1 555 wyświetleń)

Re.: ING Księgowość - faktura z reklamy Facebook

Aby faktura za import usług wykazywała się prawidłowo w księgowaniu i w deklaracjach JPK_V7 oraz VAT-UE należy w systemie ING Księgowość prawidłowo ustawić kategorię księgową i wykorzystać ją podczas księgowania dokumentu. Zachęcamy do kontaktu z naszym wsparciem technicznym pod numerem telefonu 32 356 22 23.


-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
601
127
12-04-2017
Wiadomość 2 z 2 (1 513 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Hasło maskowane - pozwólcie nam je wyłączyć!

 

 


Więcej pokory, drogi kolego.

 

Piszesz i rozumiesz jak 20latek i mam rozumieć że pracujesz jako CSO? Emotikon: Bardzo szczęśliwy Dla kogo te ściemy?

Nie rozumiesz co napisałem, nie potrafisz się przyznać, że źle zrozumiałeś i da

...

08-03-2025
Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze i nie zaksięgował na koncie

Mam nadziję że sytuacja zostanie rozwiązana pozytywnie i odzyskam pełną kwotę.

07-03-2025
Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze i nie zaksięgował na koncie

Przykro mi, że Cię to spotkało 😢 Dobrze, że zgłosiłaś reklamację, bo na jej podstawie sprawdzimy urządzenie i damy Ci znać o wpłacie. Takimi sprawami zajmujemy się priorytetowo, więc niedługo dostani

...

07-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy