Bankowość internetowa

Odpowiedz

Mamy problem techniczny. Możesz nie widzieć niektórych swoich produktów.

Pilnie proszę o informację kiedy zostanie przywrócone poprawne działanie aplikacji w przeglądarce internetowej. Nie mam ani dostępu do swoich pieniędzy ani nie mogę robić przelewów. Wszędzie jest informacja pt "Mamy problem techniczny. Możesz nie widzieć niektórych swoich produktów."

Odpowiedz
0 Lajków
SuShuang
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
09-10-2020
Wiadomość 1 z 2 (633 wyświetleń)

Re.: Mamy problem techniczny. Możesz nie widzieć niektórych swoich produktów.

Usługa powinna działać poprawnie. Jeśli nadal pojawia się kłopot, to skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING. Dzięki temu będziemy mogli to sprawdzić w systemie.


-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1088
216
07-06-2017
Wiadomość 2 z 2 (419 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Nie udało się pobrać danych

Witam. Od wczoraj męczę się z problemem przy akceptacji Wniosku o pożyczkę gotówkowa po pozytywnej decyzji.
Ciągle mam błąd Nie udało się pobrać danych.
Sprawa zgłoszona niby do działu technicznego ale ...

10-09-2024
Re.: Niedziałająca aplikacja WRP0000

Aplikacja uruchamia się w normalnej przestrzeni, ale w Sejfie już nie chce.

09-09-2024
Restrukturyzacja

Podczas składania wniosku o restrukturyzacje bank informuje że złożenie wniosku spowoduje w późniejszym czasie trudniejszym otrzymaniu kredytu w banku, jak długo trwa ten okres i po jakim czasie można...

09-09-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy