11-08-2024 21:53
Pilnie proszę o informację kiedy zostanie przywrócone poprawne działanie aplikacji w przeglądarce internetowej. Nie mam ani dostępu do swoich pieniędzy ani nie mogę robić przelewów. Wszędzie jest informacja pt "Mamy problem techniczny. Możesz nie widzieć niektórych swoich produktów."
12-08-2024 19:29
Dzień dobry,
mam pytanie o program Priority Pass do karty kredytowej - Platynowej Mastercard.
Gdy zakładałem kartę wejścia dla posiadacza karty były nielimitowane, a wejścia dla gościa kosztowało 32 US
... 04-01-2025Dzień dobry,
mam ten sam problem, wpisuje dane logowania i strona ING kręci kółko i nie odpala się, to się zaczęło dziać gdy raz wyczyściłem ciasteczka.
Teraz nie pomaga żadne czyszczenie ciasteczek, t
... 03-01-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
8 | |
7 | |
5 | |
3 | |
3 |