Odpowiedz

Google chrome propozycja zapisywania hasła

[ Edytowane ]

Za każdym razem jak loguję się do banku google chrome pyta czy nie chcę zapisać hasło, jak ja mogę wyłączyć tą propozycje do strony INGu? Znalazłem w internecie tylko jak wyłączyć ogólnie to, ale potrzebuję tylko tu. 
Dziwne jest to w ogóle z racji bezpieczeństwa. Miałem konto w innym banku, i tam nie pytało o to.

 

 

Odpowiedz
0 Lajków
andreiprystupch
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
29-01-2019
Wiadomość 1 z 4 (4 277 wyświetleń)

Re: Google chrome hasło

Funkcja o której piszesz dotyczy bezpośrednio przeglądarki internetowej z której korzystasz. To ona oferuje takie rozwiązanie. My ze swojej strony sugerujemy z niego nie korzystać. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
228
12-10-2015
Wiadomość 2 z 4 (4 227 wyświetleń)

Re: Google chrome hasło

[ Edytowane ]

Rozumiem, ale chodzi o to, że w innym banku to było domyślnie wyłączone podejrzewam ze względu na bezpieczeństwo i słusznie. Gdzieś na etapie front end budowy strony to można wyłączyć i czy nie było by dobrze to zrealizować w ingu?

Odpowiedz
0 Lajków
andreiprystupch
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
29-01-2019
Wiadomość 3 z 4 (4 155 wyświetleń)

Re: Google chrome hasło

Ze względu na bezpieczeństwo stosujemy logowanie za pomocą tylko wybranych znaków z hasła. Właśnie po to, by nie było możliwości jego zachowania i wykorzystania w przeglądarce. Jak wspomniał @ŁukaszW - jest to funkcja przeglądarki, nie naszej strony. Aby wyłączyć ją u siebie:

  1. Kliknij menu Chrome  w prawym górnym rogu przeglądarki
  2. Wybierz opcję Ustawienia
  3. Przejdź do sekcji Hasła
  4. Odznacz opcję Proponuj zapamiętywanie haseł internetowych znajdującą się na górze strony

Po wyłączeniu zapamiętywania haseł w przeglądarce ten komunikat nie powinien się pojawiać. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaR
Były moderator
Były moderator icon
168
22
02-11-2016
Wiadomość 4 z 4 (4 120 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: problem z aplikacja banku

Ja znów mam problem taki ze wpłaciłem środki na konto i ostatecznie nie mam ich na koncie

07-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

mogli w jakiś sposób poinformować, niekiedy są komunikaty o ew. przerwach lub awariach

07-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

Chyba system im się sypnął…może robią wdrożenie czegoś…i musieli wyłączyć wersje produkcyjną

07-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy