13-08-2018 13:07
13-08-2018 18:01
Karkonosze Nie mamy zgłoszonego błędu, o którym piszesz. Czy próbowałaś zalogować się do Mojego ING z innego urządzenia lub przeglądarki? Możesz także spróbować wyczyścić pamięć podręczną przeglądarki, z której obecnie korzystasz. Zrobisz to w jej ustawieniach.
Jeśli nadal będziesz miała trudności, skontaktuj się z nami w wybrany sposób:
- telefonicznie: 32 357 00 69 / 801 222 222,
- po zalogowaniu do Mojego ING przez czat lub zakładkę ,,Wiadomości".
Witam
Czy ktoś z państwa korzysta z Promocji OKO na start trwajaca od 21.08 do 1.10 ?
Czy dla OKO zalozonych w tym przedziale czasowych podwyzszone oprocentowanie i oprocentowanie premiowe jest widocz
... 18-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
5 | |
3 | |
3 |