Odpowiedz
Highlighted

Fundusz inwestycyjny-brak możliwości sprzedaży

Witam,
Chciałam sprzedać fundusz i odzyskać środki. W momencie,gdy klikam w bankowości internetowej na ikonę funduszu to zostaję wylogowana z systemu. Proszę o pomoc.
Pozdrawiam,
Karkonoszka
Odpowiedz
0 Lajków
Karkonosze
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
1
0
13-08-2018
Wiadomość 1 z 2 (1 966 wyświetleń)
Highlighted

Re: Fundusz inwestycyjny-brak możliwości sprzedaży

Karkonosze Nie mamy zgłoszonego błędu, o którym piszesz. Czy próbowałaś zalogować się do Mojego ING z innego urządzenia lub przeglądarki? Możesz także spróbować wyczyścić pamięć podręczną przeglądarki, z której obecnie korzystasz. Zrobisz to w jej ustawieniach. 

Jeśli nadal będziesz miała trudności, skontaktuj się z nami w wybrany sposób:
- telefonicznie: 32 357 00 69 / 801 222 222,
- po zalogowaniu do Mojego ING przez czat lub zakładkę ,,Wiadomości". 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
625
128
07-06-2017
Wiadomość 2 z 2 (1 942 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Problem ze zmianą wizerunku karty

Witam,

od jakiegoś czasu mam problem ze zmianą wizerunku karty, za każdym razem pojawia się komunikat "Nie udało się pobrać danych". Karta nie traci ważności. Co jeszcze może być przeszkodą?

23-09-2020
Re: Re.: Doładowanie telefonu- polecenie zapłaty

Czy od zeszłego roku zmieniło się coś w kwesti podejścia do tej funkcjonalności?
Jakie przeszkody stoją na implementacji regularnego doładowania telefonu?

23-09-2020
Re: Re.: Aktywacja karty

Witam
A dlaczego ja nowa karte kredytowa musze aktywowac na infolini? To moja 2 karta kredytowa. Pierwsza aktywowalam w aplikacji ra natomiast powiedziano mi, ze na infolini. I czy musze miec jakies do...

23-09-2020
Najbardziej pomocni użytkownicy