09-08-2018 04:20
Witam. Dzisiaj zmienilem numer autoryzacyjny na numer aktualny(Holandia, Lebara). Po zmianie numeru, nie przychodza smsy z kodem. Numer na sto procent wpisalem poprawny?
09-08-2018 22:14
Jeżeli numer do autoryzacji zmieniłeś w oddziale banku lub w Moim ING w zakładce Dane i ustawienia > Bezpieczeństwo, a mimo to nie otrzymujesz od nas kodów autoryzacyjnych to proszę Cię o kontakt z naszymi specjalistami telefonicznie pod numerem 32 357 00 69 lub na naszym czacie po zalogowaniu do Mojego ING (prawy dolny róg ekranu). Sprawdzimy dla Ciebie dlaczego kody autoryzacyjne do Ciebie nie docierają. Możesz również skontaktować się z operatorem swojej sieci komórkowej.
Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.
12-12-2025Witam,
Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny
... 12-12-2025Dzień dobry,
Posiadamy kredyt hipoteczny, który jest przypisany do konta narzeczonej, oczywiście w umowie kredytowej jestem dopisany do kredytu jako współkredytobiorca (50/50). W przypadku, gdybyśmy c
... 09-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 14 | |
| 13 | |
| 12 | |
| 4 | |
| 3 |