09-08-2018 04:20
Witam. Dzisiaj zmienilem numer autoryzacyjny na numer aktualny(Holandia, Lebara). Po zmianie numeru, nie przychodza smsy z kodem. Numer na sto procent wpisalem poprawny?
09-08-2018 22:14
Jeżeli numer do autoryzacji zmieniłeś w oddziale banku lub w Moim ING w zakładce Dane i ustawienia > Bezpieczeństwo, a mimo to nie otrzymujesz od nas kodów autoryzacyjnych to proszę Cię o kontakt z naszymi specjalistami telefonicznie pod numerem 32 357 00 69 lub na naszym czacie po zalogowaniu do Mojego ING (prawy dolny róg ekranu). Sprawdzimy dla Ciebie dlaczego kody autoryzacyjne do Ciebie nie docierają. Możesz również skontaktować się z operatorem swojej sieci komórkowej.
Aktualnie Fundusz Wsparcia Kredytobiorców obejmuje kredyty hipoteczne lub budowlano-hipoteczne. Ustawa jednak nie weszła jeszcze w życie i trudno jest nam się odnieść czy zostanie to rozszerzone o inn
... 26-06-2022@Mitchris, @viggen: Dziękuję za przesłane uwagi na temat zmiany prezentowania danych w koncie oszczędnościowym i celach oszczędnościowych. Przekazałam opinię do osób, które zajmują się Moim ING. Każda
... 26-06-2022