Odpowiedz

Zmiana numeru autoryzacyjnego.

Witam. Dzisiaj zmienilem numer autoryzacyjny na numer aktualny(Holandia, Lebara). Po zmianie numeru, nie przychodza smsy z kodem. Numer na sto procent wpisalem poprawny?

Odpowiedz
0 Lajków
rosik30
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
5
0
28-07-2018
Wiadomość 1 z 2 (2 905 wyświetleń)

Re: Zmiana numeru autoryzacyjnego.

Jeżeli numer do autoryzacji zmieniłeś w oddziale banku lub w Moim ING w zakładce Dane i ustawienia > Bezpieczeństwo, a mimo to nie otrzymujesz od nas kodów autoryzacyjnych to proszę Cię o kontakt z naszymi specjalistami telefonicznie pod numerem 32 357 00 69 lub na naszym czacie po zalogowaniu do Mojego ING (prawy dolny róg ekranu). Sprawdzimy dla Ciebie dlaczego kody autoryzacyjne do Ciebie nie docierają. Możesz również skontaktować się z operatorem swojej sieci komórkowej. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
228
12-10-2015
Wiadomość 2 z 2 (2 876 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: zablokowany dostep do konta - koniecznosc wizyty w banku?

Dodam tylko - ze po takich rozmowach z konsultantami czuje sie jak traktowany jak idiota - prosze o wyjasnienie lub kontakt.

28-03-2024
Re.: Zablokowany dostep

kuriozum mialem dzis to samo - jak sie skonczyla twoja sytuacja?

28-03-2024
zablokowany dostep do konta - koniecznosc wizyty w banku?

Witam - dziś otrzymalem sms o tresci "wykryslismy podejrzane transakcje dlatego tymczasowo zablokowalismy bankowosc internetowa, skontaktuj sie z infolinia". Po kontakcie z infolinia otrzymalem inform

...

28-03-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy