09-04-2017 17:36
Witam. W dniu dzisiejszym zobaczyłam na moim koncie kilkanaście pobranych kwot ( właściwie to są one na razie zablokowane) Rzekomo zostały pobrane przez Gameloft ( jednak na koncie Google nie ma takich informacji zeby cos takiego było kupowane czy płaconę, a tylko tam miałam powiązaną karte kredytową ) Dodam że nic nie kupowałam, na nic nie wyrażałam zgody, nic nie pobierałam. Niektóre kwoty są zdublowane. Z tego co wiem Gameloft może pobierać pieniądze ale tylko przy pomocy konta Google i po wcześniejszym zakupieniu np jakieś gry na telefon przez użytkowynika. Jak odzyskać te pieniadze? Nie wiem czy to jakieś błąd u Was i po prostu mam zgłosić to byście zdjęli blokade ze środków które nie powinny być w żaden spodób blokowane, czy pieniądze po prostu zostały skradzione. Czy w takim przypadku mogę jakoś zatrzymać blokade żeby pieniądze nie wpłynęły na konto złodzieja? Jak długo trwa taka blokada i ile mam czasu zeby ewentualnie coś zrobić? Na infolini nikt nie odbiera, gdzie mogę uzyskac pomoc?
09-04-2017 18:15
Nasza infolinia jest całodobowa, prosimy o kontakt, pod numerem (32) 357 00 12 sprawdzimy to w systemie.
11-04-2017 11:12 | Edytowano: 11-04-2017 11:18
Moja żona miała podobną sytuację. Bank zablokował kwoty dzięki systemowi który wykrywa podejrzane transakcję. Kwota będzię zablokowana do wyjaśnienia zajścia i nie powinnaś prosić o odblokowanie aby przelew nie trafił do potencjalnego złodzieja ale musisz potwierdzić, że te transakcję nie były wykonywane przez Ciebie i wbrew Twojej woli. Bank ING w takich systuacjach wykazuję się wzorowo przekonaliśmy się na własnej skórze. Pieniądze prawie na pewno odzyskasz, system kart płatniczych ma bardzo efektywny proces przywracania transakcji jednak musisz działać szybko.
Jeśli ukradziona kwota przekracza kwotę niskiej szkodliwości czynu jest sens zgłaszania sprawy na policję lub jeśli uda Ci się znaleź ludzi okradzionych w ten sam sposób jako kradzież na dużą skalę.
Prawdopodobnie Twoja karta nie jest już bezpieczna i jej dane, numery, skan, zdjęcie lub nagranie cctv jest znane przestępcom. Polecam zastrzeżenie karty.
Załatwiliśmy sprawę poprzez formularz bankowy i później w kontakcie telefonicznym. Trwało to chyba około miesiąca. Dostaliśmy informację skąd pochodził przelew i co zostało zakupione. My poprośliśmy od odblokowanie kwoty bo nie wiedzieliśmy o co chodzi, po czym kwoty znikły całkowicie. Poźniej dostaliśmy jednak zwrot całej kwoty.
Polecem zmiane limitu płatności kartą za granicą oraz wypłaty za granicą do 0zł jeśli nie są nam takie potrzebne na nowej karcie.
Jeśli będą problemy polecam kontakt z najbliższym Miejskim Rzecznikiem Praw Konsumentów.
Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie s
... 25-11-2024Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.
25-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
4 | |
4 | |
3 |