Odpowiedz

Dziwne kwoty pobrane z mojgo konta

Witam. W dniu dzisiejszym zobaczyłam na moim koncie kilkanaście pobranych kwot ( właściwie to są one na razie zablokowane) Rzekomo zostały pobrane przez Gameloft ( jednak na koncie Google nie ma takich informacji zeby cos takiego było kupowane czy płaconę, a tylko tam miałam powiązaną karte kredytową ) Dodam że nic nie kupowałam, na nic nie wyrażałam zgody, nic nie pobierałam. Niektóre kwoty są zdublowane. Z tego co wiem Gameloft może pobierać pieniądze ale tylko przy pomocy konta Google i po wcześniejszym zakupieniu np jakieś gry na telefon przez użytkowynika. Jak odzyskać te pieniadze? Nie wiem czy to jakieś błąd u Was i po prostu mam zgłosić to  byście zdjęli blokade ze środków które nie powinny być w żaden spodób blokowane, czy pieniądze po prostu zostały skradzione. Czy w takim przypadku mogę jakoś zatrzymać blokade żeby pieniądze nie wpłynęły na konto złodzieja? Jak długo trwa taka blokada i ile mam czasu zeby ewentualnie coś zrobić?  Na infolini nikt nie odbiera, gdzie mogę uzyskac pomoc?

Odpowiedz
0 Lajków
EdytaUchronska
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
09-04-2017
Wiadomość 1 z 3 (10 144 wyświetleń)

Re.: Dziwne kwoty pobrane z mojgo konta

Nasza infolinia jest całodobowa, prosimy o kontakt, pod numerem (32) 357 00 12 sprawdzimy to w systemie.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaS
Były moderator
Były moderator icon
408
112
12-10-2015
Wiadomość 2 z 3 (10 131 wyświetleń)

Re.: Dziwne kwoty pobrane z mojgo konta

[ Edytowane ]

Moja żona miała podobną sytuację. Bank zablokował kwoty dzięki systemowi który wykrywa podejrzane transakcję. Kwota będzię zablokowana do wyjaśnienia zajścia i nie powinnaś prosić o odblokowanie aby przelew nie trafił do potencjalnego złodzieja ale musisz potwierdzić, że te transakcję nie były wykonywane przez Ciebie i wbrew Twojej woli. Bank ING w takich systuacjach wykazuję się wzorowo przekonaliśmy się na własnej skórze. Pieniądze prawie na pewno odzyskasz, system kart płatniczych ma bardzo efektywny proces przywracania transakcji jednak musisz działać szybko.

 

Jeśli ukradziona kwota przekracza kwotę niskiej szkodliwości czynu jest sens zgłaszania sprawy na policję lub jeśli uda Ci się znaleź ludzi okradzionych w ten sam sposób jako kradzież na dużą skalę.

 

Prawdopodobnie Twoja karta nie jest już bezpieczna i jej dane, numery, skan, zdjęcie lub nagranie cctv jest znane przestępcom. Polecam zastrzeżenie karty.

 

Załatwiliśmy sprawę poprzez formularz bankowy i później w kontakcie telefonicznym. Trwało to chyba około miesiąca. Dostaliśmy informację skąd pochodził przelew i co zostało zakupione. My poprośliśmy od odblokowanie kwoty bo nie wiedzieliśmy o co chodzi, po czym kwoty znikły całkowicie. Poźniej dostaliśmy jednak zwrot całej kwoty.

 

Polecem zmiane limitu płatności kartą za granicą oraz wypłaty za granicą do 0zł jeśli nie są nam takie potrzebne na nowej karcie.

 

Jeśli będą problemy polecam kontakt z najbliższym Miejskim Rzecznikiem Praw Konsumentów.

Odpowiedz
0 Lajków
Bartosz
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
26-01-2017
Wiadomość 3 z 3 (10 016 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni

...

19-04-2024
Kredyt hipoteczny staż pracy

Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy

...

19-04-2024
Re.: ING nie dba o bezpieczeństwo środków, brak autoryzacji nawet przy przelewach wysokokwotowych

Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania.  Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.

 

 

I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez

...

19-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy