Odpowiedz

Definiowanie odbiorcy - problem z adresem

[ Edytowane ]

Dzień dobry, mam dziwny problem.

Próbuję dodać nowego odbiorcę przelewu i po wpisaniu w pole "Nazwa i adres odbiorcy" adresu "Plac Europejski 1, 00-844 Warszawa" formularz pokazuje błąd i... każde wpisać adres (zrzut ekranu w załączniku do tego posta).

Próbowałem wpisać adres w jednej linii z nazwą odbiorcy, próbowałem rozdzielić adres na dwa wiersze i nic.

Co takiego jest w powyższym adresie, że formularz nie uznaje go za adres?

 

PS: poza tym dołączam sie do apelu z innego posta aby do formularza definiowania stałego odbiorcy dodać jeszcze pole na treść przelewu, byłoby to bardzo przydatne gdy korzystając z opcji zdefiniowanego odbiorcy wysyłane będą przelewy z tą samą treścią.

Odpowiedz
0 Lajków
td2003
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
15
2
01-06-2019
Wiadomość 1 z 3 (1 043 wyświetleń)

Re.: Definiowanie odbiorcy - problem z adresem

Zapis, który próbujesz umieścić w polu "Nazwa i adres odbiorcy" wygląda poprawnie. Czy nadal nie udało Ci się go zapisać w takiej formie? 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1121
224
07-06-2017
Wiadomość 2 z 3 (788 wyświetleń)

Re.: Definiowanie odbiorcy - problem z adresem

Tak, już mi się udało i to pomimo, że we wpisanym tekście nie zmieniłem ani jednego znaku, Hmmm....

Odpowiedz
0 Lajków
td2003
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
15
2
01-06-2019
Wiadomość 3 z 3 (639 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Problem z logowaniem na iOS 18.4 developer beta

Mam tak samo nie moge sie zalogowac do banku a wpisuje dobry pesel i dobry login (na innym telefonie z androidem tez probowalam i nie dziala na laptopie przez stronę internetową tez nie a mam tam odło...

27-03-2025
Błedny login i pesel mimo wpisywania dobrego!

Proszę o pomoc juz nie raz wpisuje i dobry login i dobry pesel a pisze ze błędny jak to naprawić ? Mam tam pieniądze i ich potrzebuje a nie moge sie zalogować nawet na innym telefonie nie dziala ani n...

27-03-2025
Re.: Ciągła aktywacja aplikacji

A ja ze tak zapytam posiadam telefon Google Pixel 9 XXL u mnie z tą aktywacją coś jest chyba nie tak w przeciągu powiedzmy miesiąca zdaży się że wyloguje mnie że 4 razy i żąda aktywacji aplikacji doda...

26-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy