Bankowość internetowa

Odpowiedz

Czy możliwa jest autoryzacja przy pomocy numeru z Cloud SIM?

Jestem wciąż w rozjazdach i ze względu na ceny roamingu wymieniam karty SIM w każdym kraju, w którym jestem. Ale muszę pamiętać o wymianie karty na Polską przy każdej transakcji. Cloud SIM troche by to uprościł pod warunkiem że dostawałbym bez problemu autoryzacyjne SMSy na numer, który wykupiłem przez app. Czy ktoś mógłby podzielić się swoim doświadczeniem w tym zakresie?

Odpowiedz
0 Lajków
tenant13
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
04-06-2018
Wiadomość 1 z 6 (5 331 wyświetleń)

Re: Czy możliwa jest autoryzacja przy pomocy numeru z Cloud SIM?

Przyznajemy, że tego rozwiązania nie testowaliśmy. SMS autoryzacyjny możesz otrzymać na dowolny, wskazany numer telefonu. To co proponujemy, to przetestowanie tej funkcjonalności. Spróbuj uruchomić/zakupić numer w CloudSIM. Następnie zaloguj się do Mojego ING i w zakładce Dane i ustawienia -> Bezpieczeństwo wybierz Numer telefonu do autoryzacji, a potem Zmień. Pierwszy SMS potwierdzający zmianę numeru przyjdzie jeszcze na obecny numer do autoryzacji (normalna karta SIM). Drugi, z potwierdzeniem zmiany powinien dotrzeć na ten numer z CloudSIM. Jeśli nie dotrze - masz odpowiedź - nie zadziała Emotikon: Szczęśliwy 

Innym rozwiązaniem może być telefon z dwoma slotami na kartę SIM (tak zwany DualSIM). 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaR
Były moderator
Były moderator icon
168
22
02-11-2016
Wiadomość 2 z 6 (5 254 wyświetleń)

Re: Czy możliwa jest autoryzacja przy pomocy numeru z Cloud SIM?

Witam, nie było by problemu jakby ING Bank uruchomił autoryzację mobilną dla wszystkich przelewów a nie tylko dla wybranych. Oczywiście ING musi coś zrobić po swojemu.

Odpowiedz
0 Lajków
MreaperS
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
57
6
12-06-2017
Wiadomość 3 z 6 (5 236 wyświetleń)

Re: Czy możliwa jest autoryzacja przy pomocy numeru z Cloud SIM?

Dokładnie. Już od dłuższego czasu trąbię, że powinni dać wybór nam klientom w opcjach.
1) Autoryzacja przelewów za pomocą algorytmu/systemu ING. (czyli jak dzisiaj losowo)
2) Autoryzacja wszystkich przelewów (czyli albo wybieramy, że każdy przelew ma mieć autoryzacje ale w przypadku stałych wybór dla każdego osobno czy chcemy czy nie)

Ale ING nadal się upiera na swoich algorytmach i nic z tym nie zrobisz.
viggen
Główny rachmistrz I
Główny rachmistrz I icon
267
47
03-02-2016
Wiadomość 4 z 6 (5 142 wyświetleń)

Re: Czy możliwa jest autoryzacja przy pomocy numeru z Cloud SIM?

Zastosowany algorytm analizuje poziom bezpieczeństwa transakcji. To na tej podstawie jest podejmowana decyzja, o sposobie zatwierdzenia dyspozycji. Zastosowanie go, daje wymagany poziom bezpieczeństwa, dla powierzonych nam pieniędzy. Niemniej jednak analizujemy inne możliwości autoryzacji oraz kryteria ich wyboru.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 5 z 6 (5 128 wyświetleń)

Re: Czy możliwa jest autoryzacja przy pomocy numeru z Cloud SIM?

Chyba sobie daruję. Jak drugi SMS nie dotrze, to znaczy, że po pierwsze: straciłem możliwość potwierdzania transakcji, a po drugie muszę się pofatygować do oddziału i zarejestrować ponownie stary numer.
Odpowiedz
0 Lajków
tenant13
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
04-06-2018
Wiadomość 6 z 6 (5 028 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy