04-06-2018 17:31
Jestem wciąż w rozjazdach i ze względu na ceny roamingu wymieniam karty SIM w każdym kraju, w którym jestem. Ale muszę pamiętać o wymianie karty na Polską przy każdej transakcji. Cloud SIM troche by to uprościł pod warunkiem że dostawałbym bez problemu autoryzacyjne SMSy na numer, który wykupiłem przez app. Czy ktoś mógłby podzielić się swoim doświadczeniem w tym zakresie?
05-06-2018 20:17
Przyznajemy, że tego rozwiązania nie testowaliśmy. SMS autoryzacyjny możesz otrzymać na dowolny, wskazany numer telefonu. To co proponujemy, to przetestowanie tej funkcjonalności. Spróbuj uruchomić/zakupić numer w CloudSIM. Następnie zaloguj się do Mojego ING i w zakładce Dane i ustawienia -> Bezpieczeństwo wybierz Numer telefonu do autoryzacji, a potem Zmień. Pierwszy SMS potwierdzający zmianę numeru przyjdzie jeszcze na obecny numer do autoryzacji (normalna karta SIM). Drugi, z potwierdzeniem zmiany powinien dotrzeć na ten numer z CloudSIM. Jeśli nie dotrze - masz odpowiedź - nie zadziała
Innym rozwiązaniem może być telefon z dwoma slotami na kartę SIM (tak zwany DualSIM).
05-06-2018 23:16
Witam, nie było by problemu jakby ING Bank uruchomił autoryzację mobilną dla wszystkich przelewów a nie tylko dla wybranych. Oczywiście ING musi coś zrobić po swojemu.
06-06-2018 22:47
07-06-2018 20:55
Zastosowany algorytm analizuje poziom bezpieczeństwa transakcji. To na tej podstawie jest podejmowana decyzja, o sposobie zatwierdzenia dyspozycji. Zastosowanie go, daje wymagany poziom bezpieczeństwa, dla powierzonych nam pieniędzy. Niemniej jednak analizujemy inne możliwości autoryzacji oraz kryteria ich wyboru.
12-06-2018 18:58
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
5 | |
3 | |
3 |