Odpowiedz

Co jest nie tak?

Od godziny 9.00 próbuję zalogować się do bankowości internetowej Banku Śląskiego. Odrzuca mi login, chociaż wiem, że jest prawidłowy. O co chodzi?

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 1 z 2 (2 938 wyświetleń)

Re: Co jest nie tak?

Mamy tymczasowe problemy z dostępem do naszych systemów. Pracujemy nad rozwiązaniem tego problemu. Aktualnie możesz korzystać z ograniczonej funkcjonalności naszej bankowości internetowej i mobilnej. Możesz wysyłać przelewy wewnętrzne do wysokości 5000 zł (maksymalnie 10 000 zł dziennie) oraz zewnętrzne do 1000 zł (maksymalnie do 3000 zł dziennie). Przepraszamy Cię za utrudnienia. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
228
12-10-2015
Wiadomość 2 z 2 (2 868 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Awaria wpłatomatu

Nie mamy tutaj wglądu do systemu bankowego. Proszę, skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING lub telefonicznie z infolinią pod numerem 32 357 00 69, tylko w ten sposób możemy przyjąć reklamację.

18-12-2024
Re.: Awaria wpłatomatu

w dniu 18.12 robilem wpłate pieniedzy ok 19.10 nr wplatomatu R N E T S F 11 , kwota 900 zl , nie została zaksiegowana a bankomat przestał działać co jest z moimi środkami ?

18-12-2024
Re.: Dramatycznie długi czas oczekiwania na decyzję ws. kredytu hipotecznego

Ile czasu trwał etap operatu robiony przez ING?

18-12-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy