05-06-2018 09:20
Od godziny 9.00 próbuję zalogować się do bankowości internetowej Banku Śląskiego. Odrzuca mi login, chociaż wiem, że jest prawidłowy. O co chodzi?
05-06-2018 10:38
Mamy tymczasowe problemy z dostępem do naszych systemów. Pracujemy nad rozwiązaniem tego problemu. Aktualnie możesz korzystać z ograniczonej funkcjonalności naszej bankowości internetowej i mobilnej. Możesz wysyłać przelewy wewnętrzne do wysokości 5000 zł (maksymalnie 10 000 zł dziennie) oraz zewnętrzne do 1000 zł (maksymalnie do 3000 zł dziennie). Przepraszamy Cię za utrudnienia.
Nie mamy tutaj wglądu do systemu bankowego. Proszę, skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING lub telefonicznie z infolinią pod numerem 32 357 00 69, tylko w ten sposób możemy przyjąć reklamację.
18-12-2024w dniu 18.12 robilem wpłate pieniedzy ok 19.10 nr wplatomatu R N E T S F 11 , kwota 900 zl , nie została zaksiegowana a bankomat przestał działać co jest z moimi środkami ?
18-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
5 | |
3 | |
3 |