29-11-2018 22:43
Witam! Gdy chcę wykonać jakąś czynność, bank prosi mnie o kod wysłany na mój numer, ale niestety od pewnego czasu nie dostaję smsów.
30-11-2018 07:28
Ja również nie dostaje smsów, nie mogę zrobić przelewu !!! jeszcze kilka dni temu nie było z tym problemów....
30-11-2018 09:44
U mnie także nie działają przelewy, tzn. nie otrzymuje smsów z kodem. Kiedy zostanie to naprawione?!!??!
30-11-2018 17:20
Sprawdziłem, że kody autoryzacyjne docierają do naszych klientów poprawnie. Jeżeli w Waszym przypadku jest inaczej to proszę zrestartujcie swoje telefonu (odświeżając w ten sposób połączenie z operatorem). To powinno pomóc. Jeżeli nie zauważycie zmian to proszę skontaktujcie się z nami telefonicznie pod numerem 32 357 00 69 lub napiszcie do nas na czacie w Moim ING. Nasi specjaliści sprawdzą co się dzieje.
Cały czas wprowadzamy udogodnienia w Moim ING i aktualnie kredyt można nadpłacać w dowolnej kwocie, bez dodatkowych kosztów.
Co do pozostałych warunków umowy, prosimy o kontakt z naszą infolinią kredyt
Z racji tego, że masz u nas kredyt hipoteczny wspólny z żoną, to macie również wskazane konto, z którego kredyt jest spłacany. W takiej sytuacji każdy ze współposiadaczy kredytu może zostać poproszony
... 21-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
8 | |
5 | |
5 | |
4 | |
3 |