Odpowiedz

Brak smsów

Witam! Gdy chcę wykonać jakąś czynność, bank prosi mnie o kod wysłany na mój numer, ale niestety od pewnego czasu nie dostaję smsów.

Odpowiedz
0 Lajków
kopergg
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
29-11-2018
Wiadomość 1 z 4 (4 416 wyświetleń)

Re.: Brak smsów

Ja również nie dostaje smsów, nie mogę zrobić przelewu !!! jeszcze kilka dni temu nie było z tym problemów....

Odpowiedz
0 Lajków
joales
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
30-11-2018
Wiadomość 2 z 4 (4 395 wyświetleń)

Re.: Brak smsów

U mnie także nie działają przelewy, tzn. nie otrzymuje smsów z kodem. Kiedy zostanie to naprawione?!!??!

Odpowiedz
0 Lajków
mdr
mdr
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
30-11-2018
Wiadomość 3 z 4 (4 374 wyświetleń)

Re: Brak smsów

Sprawdziłem, że kody autoryzacyjne docierają do naszych klientów poprawnie. Jeżeli w Waszym przypadku jest inaczej to proszę zrestartujcie swoje telefonu (odświeżając w ten sposób połączenie z operatorem). To powinno pomóc. Jeżeli nie zauważycie zmian to proszę skontaktujcie się z nami telefonicznie pod numerem 32 357 00 69 lub napiszcie do nas na czacie w Moim ING. Nasi specjaliści sprawdzą co się dzieje. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
229
12-10-2015
Wiadomość 4 z 4 (4 316 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
nie można utworzyć stałego zlecenia

Jak w tytule.

Loguje się na ING (przeglądarka Chrome na PC), klikam kolejno: usługi -> stałe zlecenia -> dodaj stałe zlecenie i jestem przerzucany do miejsca, w którym  wykonuje się przelew _jednorazow

...

11-01-2025
Re.: Regulamin konkursu „Dobrze mieć w życiu wsparcie jakiegoś fajnego lwa”

Jak dałem się nabrać na wyłudzenie płatności i moje karty zostały zablokowane (na szczęście!) przez bank, to wirtualna karta w aplikacji pomogła mi. Blokada była na 3 dni przed moimi wymarzonymi wakac...

10-01-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy