29-11-2018 22:43
Witam! Gdy chcę wykonać jakąś czynność, bank prosi mnie o kod wysłany na mój numer, ale niestety od pewnego czasu nie dostaję smsów.
30-11-2018 07:28
Ja również nie dostaje smsów, nie mogę zrobić przelewu !!! jeszcze kilka dni temu nie było z tym problemów....
30-11-2018 09:44
U mnie także nie działają przelewy, tzn. nie otrzymuje smsów z kodem. Kiedy zostanie to naprawione?!!??!
30-11-2018 17:20
Sprawdziłem, że kody autoryzacyjne docierają do naszych klientów poprawnie. Jeżeli w Waszym przypadku jest inaczej to proszę zrestartujcie swoje telefonu (odświeżając w ten sposób połączenie z operatorem). To powinno pomóc. Jeżeli nie zauważycie zmian to proszę skontaktujcie się z nami telefonicznie pod numerem 32 357 00 69 lub napiszcie do nas na czacie w Moim ING. Nasi specjaliści sprawdzą co się dzieje.
Dzień dobry mam pytanie, otóż w czerwcu kończy mi się ważność dowodu osobistego.
W zeszły piątek złożyłem wniosek o wydanie nowego i zapewne potrwa to 30dni.
Czy w tym czasie mogę założyć konto OKO BONU
... 28-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
12 | |
6 | |
6 |