Odpowiedz

Brak możliwości zalogowania się.

Witam.
Z nieznanych mi przyczyn nie mogę zalogować sie na swoje konto pomimo podawania poprawnych danych. Kilkukrotnie probowałam zmieniać hasło i PIN do aplikacji (za każdym razem udawało się to zrobić), jednakże gdy próbuje sie zalogować ciagle dostaje informacje o nieprawidłowych danych logowania.
Jakieś sugestie ?
Odpowiedz
0 Lajków
AnnaBal
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
24-06-2023
Wiadomość 1 z 2 (2 974 wyświetleń)

Re: Brak możliwości zalogowania się.

Witaj,
jeśli pomimo zmiany hasła nie możesz się zalogować, to proszę, skontaktuj się z nami pod numerem 32 357 00 69. Musimy sprawdzić, dlaczego tak się dzieje. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1096
218
07-06-2017
Wiadomość 2 z 2 (2 924 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Prowizja pośrednika hipotecznego

Dzień dobry, czy pośrednik kredytowy może dobrowolnie zrzec się prowizji przy składaniu wniosków kredytowych?

22-12-2024
Rejestracja działalności jednoosobowej - kod pkd

Dobry wieczór,
Jaki format kodu PKD wpisać w rubryce "rodzaj działalności gospodarczej"? Próbowałam już wszystkiego i nic nie wyszukuje wysxukiwarka

20-12-2024
Re.: Pusta strona logowania w Chrome

Dzień dobry,
proszę, sprawdź czy w ustawieniach programu antywirusowego nie masz wprowadzonych ograniczeń dla naszej strony logowania. Proszę, spróbuj też skorzystać z innej przeglądarki lub innego urz

...

20-12-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy