Odpowiedz

Brak loginu do konta w umowie

Witam, mam konto Mobi 13-17 na ING. Zepsuł mi się telefon, a nie pamiętam loginu. Sprawdziłam umowy o moje konto, ale rubryka, w której powinien znajdować się login do mojego konta jest pusta. Proszę o pomoc.

Odpowiedz
0 Lajków
mlasak
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
30-06-2024
Wiadomość 1 z 3 (3 363 wyświetleń)

Re.: Brak loginu do konta w umowie

 
Odpowiedz
0 Lajków
mlasak
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
30-06-2024
Wiadomość 2 z 3 (3 336 wyświetleń)

Re.: Brak loginu do konta w umowie

Prosimy o kontakt Twojego rodzica, który zakładał dla Ciebie konto. Może napisać do nas na czacie w Moje ING - jeśli posiada swoją bankowość lub skontaktować się pod numerem 32 357 00 69.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
448
84
18-01-2021
Wiadomość 3 z 3 (3 298 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Płatności telefonem przez aplikację ING

Jakiś czas temu zmieniłem telefon na Huawei. Okazało się, że nie mogę aktywować płatności telefonem . z czego wcześniej korzystałem bez problemu na telefonie Honor i Oppo. Po wielu próbach udałem się

...

16-02-2025
Re.: Hasło maskowane - pozwólcie nam je wyłączyć!

ING jako bank chwalę, za komunikację, relatywnie dobry UI,

ale z minusów to zazwyczaj ostrzegam przed tym maskowanie.

 

Rozumiem, że dla większości ludzi to jest dobry dodatkowy mechanizm bezpieczeństwa

...

16-02-2025
Problem z logowaniem do Moje ING po dodaniu nowego telefonu

Witam, Wczoraj dodałem nowy telefon do aplikacji Moje ING, otrzymałem SMS-a, że ze względów bezpieczeństwa moje bankowość internetowa została zablokowana. Próbowałem ją odblokować, ale pojawiał się bł

...

14-02-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy