30-06-2024 17:35
Witam, mam konto Mobi 13-17 na ING. Zepsuł mi się telefon, a nie pamiętam loginu. Sprawdziłam umowy o moje konto, ale rubryka, w której powinien znajdować się login do mojego konta jest pusta. Proszę o pomoc.
30-06-2024 22:45
01-07-2024 17:04
Prosimy o kontakt Twojego rodzica, który zakładał dla Ciebie konto. Może napisać do nas na czacie w Moje ING - jeśli posiada swoją bankowość lub skontaktować się pod numerem 32 357 00 69.
Jakiś czas temu zmieniłem telefon na Huawei. Okazało się, że nie mogę aktywować płatności telefonem . z czego wcześniej korzystałem bez problemu na telefonie Honor i Oppo. Po wielu próbach udałem się
... 16-02-2025ING jako bank chwalę, za komunikację, relatywnie dobry UI,
ale z minusów to zazwyczaj ostrzegam przed tym maskowanie.
Rozumiem, że dla większości ludzi to jest dobry dodatkowy mechanizm bezpieczeństwa
... 16-02-2025Witam, Wczoraj dodałem nowy telefon do aplikacji Moje ING, otrzymałem SMS-a, że ze względów bezpieczeństwa moje bankowość internetowa została zablokowana. Próbowałem ją odblokować, ale pojawiał się bł
... 14-02-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
3 | |
3 | |
3 | |
3 |