Odpowiedz

Brak loginu do konta w umowie

Witam, mam konto Mobi 13-17 na ING. Zepsuł mi się telefon, a nie pamiętam loginu. Sprawdziłam umowy o moje konto, ale rubryka, w której powinien znajdować się login do mojego konta jest pusta. Proszę o pomoc.

Odpowiedz
0 Lajków
mlasak
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
30-06-2024
Wiadomość 1 z 3 (5 104 wyświetleń)

Re.: Brak loginu do konta w umowie

 
Odpowiedz
0 Lajków
mlasak
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
30-06-2024
Wiadomość 2 z 3 (5 077 wyświetleń)

Re.: Brak loginu do konta w umowie

Prosimy o kontakt Twojego rodzica, który zakładał dla Ciebie konto. Może napisać do nas na czacie w Moje ING - jeśli posiada swoją bankowość lub skontaktować się pod numerem 32 357 00 69.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
497
88
18-01-2021
Wiadomość 3 z 3 (5 039 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Zamknięcie IKZE bez wpłat

Dzień dobry,
czy za zamknięcie IKZE przed upływem 12 miesięcy na które nie zostały dokonane żadne wpłaty zostanie pobrana prowizja za zwrot?

13-12-2025
Re: Powrót do starego wyglądu bankowości - AKTUALNA TO STRZAŁ W KOLANO!

Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.

12-12-2025
Re: Powrót do starego wyglądu bankowości - AKTUALNA TO STRZAŁ W KOLANO!

Witam,

Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny

...

12-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy