Odpowiedz

Brak dostępu do Archiwum.

Witam,

Zamknąłem konto firmowe w Oddziale banku ING. Otrzymałem dostęp do Archiwum podając email oraz numer telefonu. Niestety logując się na stronie: https://login.ingbank.pl/archiwum otrzymuję informację "Logowanie zakończone niepowodzeniem! Popraw dane i spróbuj ponownie". Niestety nie mogę się tam zalogować. W czym twki problem i jak sobie z nim poradzić?

Odpowiedz
0 Lajków
hary125
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
27-12-2018
Wiadomość 1 z 2 (2 906 wyświetleń)

Re: Brak dostępu do Archiwum.

Dla kont firmowych nie udostępniamy archiwum. Wyjątkiem jest konto dla Jednoosobowych Działalności Gospodarczych ze wspólnym loginem dla konta osobistego. W tej sytuacji w archiwum udostępnimy jedynie dokumenty dotyczące kontekstu indywidualnego. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaS
Były moderator
Były moderator icon
408
112
12-10-2015
Wiadomość 2 z 2 (2 839 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Operat szacunkowy - ile trwa?

Dzień dobry,

20/02 otrzymałem pozytywną decyzję finansową, od razu opłaciłem operat i dostarczyłem potwierdzenie doradcy. 22/02 zmienił się status na - wycenia nieruchomości. Po jakim czasie mogę spodz...

26-02-2024
Re: Jak skorzystać z API i pobrać stan konta?

A czy jest jakakolwiek możliwość dostawania/pobierania na bieżąco (nie przez logowanie się na stronę i zapisywanie) przelewów przychodzących? Chodzi o obsługę sklepu internetowego gdzie może przychodz

...

26-02-2024
ING pozew cywilny

Witam
Chce pozwać cywilnie ING o bezpodstawne przetwarzanie danych w BIK, konkretnie zapytań, które nie zakończyły się udzieleniem kredytu. Mam już kilka pism przygotowanych przez adwokata, mam dowody ...

24-02-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy