Odpowiedz

Brak dostępu do Archiwum.

Witam,

Zamknąłem konto firmowe w Oddziale banku ING. Otrzymałem dostęp do Archiwum podając email oraz numer telefonu. Niestety logując się na stronie: https://login.ingbank.pl/archiwum otrzymuję informację "Logowanie zakończone niepowodzeniem! Popraw dane i spróbuj ponownie". Niestety nie mogę się tam zalogować. W czym twki problem i jak sobie z nim poradzić?

Odpowiedz
0 Lajków
hary125
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
27-12-2018
Wiadomość 1 z 2 (3 332 wyświetleń)

Re: Brak dostępu do Archiwum.

Dla kont firmowych nie udostępniamy archiwum. Wyjątkiem jest konto dla Jednoosobowych Działalności Gospodarczych ze wspólnym loginem dla konta osobistego. W tej sytuacji w archiwum udostępnimy jedynie dokumenty dotyczące kontekstu indywidualnego. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaS
Były moderator
Były moderator icon
408
112
12-10-2015
Wiadomość 2 z 2 (3 265 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Zbieg egzekucji

Wniosek, że środki zablokowane, a niewydane komornikowi w okresie nierozstrzygniętego zbiegu zajęć, nie należą do klienta banku, nie jest prawidłowy. W okresie obowiązywania umowy rachunku bankowego,

...

26-11-2024
Oko bonus dodatkowe warunki

Dzień dobry,

Czy w aplikacji da się w jakiś sposób podejrzeć, czy dodatkowe warunki do otrzymania oprocentowania premiowego zostały spełnione?

Pytam, ponieważ mam w aplikacji dwa konta OKO Bonus, jedneg

...

26-11-2024
Uruchomienie transzy - strona sie nie ładuje - security issue

Dzień dobry.
Chciałem uruchomić transze kredytu ale strona się nie ładuje.
Sprawdzałem w Chrome/Firefox i wersje mobilne też.


Problem jest z tym, że m.in przeglądarka nie ładuje strony z powodu Content S

...

26-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy