- Subskrybuj źródło RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Przyklej wątek Wątek u bieżącego użytkownika
- Zakładka
- Subskrybuj
- Strona dopasowana do drukarki
Brak dostępu do Archiwum.
27-12-2018 18:56
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam,
Zamknąłem konto firmowe w Oddziale banku ING. Otrzymałem dostęp do Archiwum podając email oraz numer telefonu. Niestety logując się na stronie: https://login.ingbank.pl/archiwum otrzymuję informację "Logowanie zakończone niepowodzeniem! Popraw dane i spróbuj ponownie". Niestety nie mogę się tam zalogować. W czym twki problem i jak sobie z nim poradzić?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
28-12-2018 17:04
Re: Brak dostępu do Archiwum.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dla kont firmowych nie udostępniamy archiwum. Wyjątkiem jest konto dla Jednoosobowych Działalności Gospodarczych ze wspólnym loginem dla konta osobistego. W tej sytuacji w archiwum udostępnimy jedynie dokumenty dotyczące kontekstu indywidualnego.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość