27-12-2018 18:56
Witam,
Zamknąłem konto firmowe w Oddziale banku ING. Otrzymałem dostęp do Archiwum podając email oraz numer telefonu. Niestety logując się na stronie: https://login.ingbank.pl/archiwum otrzymuję informację "Logowanie zakończone niepowodzeniem! Popraw dane i spróbuj ponownie". Niestety nie mogę się tam zalogować. W czym twki problem i jak sobie z nim poradzić?
28-12-2018 17:04
Dla kont firmowych nie udostępniamy archiwum. Wyjątkiem jest konto dla Jednoosobowych Działalności Gospodarczych ze wspólnym loginem dla konta osobistego. W tej sytuacji w archiwum udostępnimy jedynie dokumenty dotyczące kontekstu indywidualnego.
Jak w tytule.
Loguje się na ING (przeglądarka Chrome na PC), klikam kolejno: usługi -> stałe zlecenia -> dodaj stałe zlecenie i jestem przerzucany do miejsca, w którym wykonuje się przelew _jednorazow
... 11-01-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
8 | |
7 | |
5 | |
3 | |
3 |