06-06-2022 02:07
Witam!
Mam 17 lat i brak dostępu do bankowości elektronicznej.
Czy mogę w oddziale sam aktywować bankowość?
Pozdrawiam!
06-06-2022 23:08
Witaj,
jeśli rodzicie nie założyli dla Ciebie bankowości internetowej, to niestety nie możesz jeszcze sam założyć tej usługi. Powinien zrobić to Twój rodzic lub opiekun prawny w dowolnym oddziale naszego banku.
W przypadku gdy korzystałeś już z Mojego ING i Twój dostęp został zablokowany bo np. podałeś wiele razy błędnie hasło - możesz odblokować usługę przez formularz na naszej stronie: https://www.ing.pl/indywidualni/bankowosc-internetowa/centrum-pomocy.
Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?
24-11-2024Witam,
mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p
... 24-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
4 | |
4 | |
3 |