01-04-2016 08:36
NIE MAM NIC W DOLNEJ CZĘŚCI PO ZALOGOWANIU:
01-04-2016 08:39
Też mam konto Direct i po zalogowaniu nie widzę wniosku
01-04-2016 08:43
Link do wniosku był do ok 7:40. Niestety malutki bank ING nie dał rady z iloscią chętnych, świadczy to tylko i wyłącznie o jakości działu IT.
W mBanku nie było najmniejszych problemów. Czas przenieść tam konto...szczególnie firmowe.
01-04-2016 08:48
@crazy_mary @aragorn_rs @MRCOCOset @wolfik25 @ArtmixG Poinformujemy Was, jak wniosek będzie ponownie dostępny w bankowości internetowej.
01-04-2016 08:48
Na głównej stronie ING zmienili informację z wnioski dostępne od 1 kwietnia na wnioski dostępne wkrótce--śmiech na sali
01-04-2016 09:24
01-04-2016 12:32
Błędy w punkcie 7.3 po poprawnym wczesniejszym oznaczeniu uzysku i utraty.
01-04-2016 18:17
BRAK MIASTA BYTOM !!!!!! NIE MOŻNA WYPEŁNIĆ WNIOSKU
02-04-2016 09:16 | Edytowano: 02-04-2016 09:58
02-04-2016 09:37
@crazy_mary @aragorn_rs @MRCOCOset @wolfik25 @ArtmixG System już działa i można wysłać wniosek za pośrednictwem bankowości internetowej:
- w ING BankOnLine: na dole strony po wybraniu "Wnioski Rodzina 500+",
- w Moim ING: po wybraniu "Oferta ING".
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 14 | |
| 13 | |
| 12 | |
| 4 | |
| 3 |