01-04-2016 08:36
NIE MAM NIC W DOLNEJ CZĘŚCI PO ZALOGOWANIU:
01-04-2016 08:39
Też mam konto Direct i po zalogowaniu nie widzę wniosku
01-04-2016 08:43
Link do wniosku był do ok 7:40. Niestety malutki bank ING nie dał rady z iloscią chętnych, świadczy to tylko i wyłącznie o jakości działu IT.
W mBanku nie było najmniejszych problemów. Czas przenieść tam konto...szczególnie firmowe.
01-04-2016 08:48
@crazy_mary @aragorn_rs @MRCOCOset @wolfik25 @ArtmixG Poinformujemy Was, jak wniosek będzie ponownie dostępny w bankowości internetowej.
01-04-2016 08:48
Na głównej stronie ING zmienili informację z wnioski dostępne od 1 kwietnia na wnioski dostępne wkrótce--śmiech na sali
01-04-2016 09:24
01-04-2016 12:32
Błędy w punkcie 7.3 po poprawnym wczesniejszym oznaczeniu uzysku i utraty.
01-04-2016 18:17
BRAK MIASTA BYTOM !!!!!! NIE MOŻNA WYPEŁNIĆ WNIOSKU
02-04-2016 09:16 | Edytowano: 02-04-2016 09:58
02-04-2016 09:37
@crazy_mary @aragorn_rs @MRCOCOset @wolfik25 @ArtmixG System już działa i można wysłać wniosek za pośrednictwem bankowości internetowej:
- w ING BankOnLine: na dole strony po wybraniu "Wnioski Rodzina 500+",
- w Moim ING: po wybraniu "Oferta ING".
biorą 2 ostatnie lata + kwartał bieżącego.
Martyna, you are useless.
29-03-2024A i zapomniałem dopisać, jak będziesz w oddziale to koniecznie na miejscu upewnij się czy odblokowali dostęp. Bo ja się musiałem wracać i wszystko zajęło blisko 2 godziny.
29-03-2024Niestety w ING to częsta praktyka, blokują za byle co, ja i moja rodzina mieliśmy blokady m.in za instalacje aplikacji moje ING po raz pierwszy. Najlepsze, że tłumaczyli się tym, że nastąpiła instalac
... 29-03-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
14 | |
12 | |
6 | |
5 |