Odpowiedz

Przewalutowanie

W sobotę zrobiłam przewalutowanie z PLN na Euro minęły 3 dni a kasy nie ma w historii na rachunku też nie ma żadnego znaku że taka operacja została wykonana z tym że kasa z konta została pobrana
Odpowiedz
0 Lajków
marassa567
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
08-11-2018
Wiadomość 1 z 2 (4 313 wyświetleń)

Re: Przewalutowanie

Przez forum nie mogę sprawdzić szczegółów tej transakcji. 

Skorzystaj, proszę, z czata w Moim ING (zaloguj się przez przeglądarkę). Specjalista będzie miał wgląd w Twoje dane i zweryfikuje, dlaczego przewalutowanie nie zostało zrealizowane.

Możesz również do nas zadzwonić: 32 357 00 69 lub napisać wiadomość przez Moje ING (Wiadomości).

 

 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
144
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (4 301 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Podejmujemy decyzje - ile trwa?

U mnie to trwało 8 dni

26-04-2024
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

26.04.23 - JEST DECYZJA!
Po dokładnie 49 dniach od złożenia wniosku udało się doczekać. Zostało jeszcze podpisanie umowy.
Trzymam kciuki za resztę

26-04-2024
Re: Wakacje kredytowe a ubezpieczenie kredytu

Ustawa nie jest jeszcze podpisana. Na tę chwilę nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na Twoje pytanie. Również czekamy na informacje w tej sprawie.

26-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy