15-03-2017 09:06
Czy w przyszłości zostaną dodane "wiadomości push" przy płatności "Mastercard w telefonie" ??
Na obecną chwilę ich nie ma co jest istonym brakiem i zmniejsza w pewnym stopniu bezpieczeństwo płatności w ten sposób.
15-03-2017 09:10
Witam,
Komunikaty PUSH należy uruchomić dla nowej karty "ręcznie" w ustawieniach aplikacji, ponieważ domyślnie mi się nie zaznaczyła nowa karta dla powiadomien ![]()
15-03-2017 09:22
15-03-2017 14:32
@jimens Zapisaliśmy Twoją sugestię
Dziękujemy.
16-03-2017 13:42
Według mnie cały czas brakuje jakiejś aimacji powiadamiającej o zapłaceniu coś jak w Android Pay. Na dzień dzisiejszy wygląda to tak, że telefon wibruje a dopiero po jakimś czasie przychodzi powiadomienie push. Bez włączonego internetu powiadomien w ogóle nie będzie i wielu osobą może taka sytuacja sprawiać problem.
17-03-2017 13:40
Dziękujemy za przesłanie uwag.
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025Cieszymy się, że już wszystko jest w porządku
Gdybyś potrzebował pomocy zawsze możesz do nas napisać na czacie, po zalogowaniu w Moim ING - chętnie pomożemy.
Dzień dobry
Spieszę poinformować, że problem opisywany przeze mnie został rozwiązany już wszystko działa. Bardzo dziękuję za szybką reakcję i szczęśliwe rozwiązanie. :-)
pozdrawiam
Rafał
06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 22 | |
| 17 | |
| 12 | |
| 8 | |
| 8 |