Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Założenie konta dla dziecka przez aplikację

Dziś po raz kolejny przekonałam się że niemożliwe jest założenie konta dla dziecka przez aplikację. Podczas próby załączenia zdjęcia dowodu osobistego aplikacja zawiesza się. Średnio mi odpowiada wizyta w oddziale
Odpowiedz
0 Lajków
Małgosia
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
1
27-06-2019
Wiadomość 1 z 2 (4 490 wyświetleń)

Re: Założenie konta dla dziecka przez aplikację

@Małgosia Przepraszam Cię za kłopoty związane z otwarciem konta dla dziecka przez aplikację mobilną. Proszę, spróbuj otworzyć konto po zalogowaniu do bankowości przez przeglądarkę internetową. Jeśli to nie pomoże, to napisz do nas wiadomość lub na czacie z Mojego ING. Sprawdzimy to.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
645
132
12-04-2017
Wiadomość 2 z 2 (4 462 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trafiłem na ten temat w  "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia.  Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz

...

06-12-2025
Re: Re.: Problem z blikiem wysyłanym z kategorii odbiorcy

Cieszymy się, że już wszystko jest w porządku Emotikon: Szczęśliwy Gdybyś potrzebował pomocy zawsze możesz do nas napisać na czacie, po zalogowaniu w Moim ING - chętnie pomożemy.

06-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy