Odpowiedz

Przycik "powrotu" <

Po zalogowaniu się do aplikacji i przejściu "w głąb" aplikacji u góry pojawai się przycisk powrotu "<".

Jeżeli wykonam: np. menu > Moje finanse > Informacje o danej karcie > )  i wybierając "powrót" chciałbym wrócić do poprzedniego kroku. Tymczasem przenosi mnie na stronę "pulpitu" (po zalogowaniu).

Jeżeli zrobę krok dalej i z Inofmracji o danej karcie przejdę np. do Historii to "powrót" następuje do informacji o karcie.

Wkrada się tu pewna niekonsekwencja. Chciałbym za każdym razem wrócić o krok dalej. Rozwiązanie?

Proponuje dodanie przycisku typu

|< - który wracałby do pierwszego ekranu po zalogowaniu,

a obecny < cofałby o jeden krok do tyłu.

___

"ale pomysł był mój" Emotikon: Szczęśliwy

jeżeli Ci się podoba daj lajka Emotikon: Mrugający

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 1 z 2 (4 182 wyświetleń)

Re.: Przycik "powrotu" <

Dziękujemy za sugestię.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaS
Były moderator
Były moderator icon
408
112
12-10-2015
Wiadomość 2 z 2 (4 118 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trafiłem na ten temat w  "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia.  Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz

...

06-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy