Odpowiedz

Problemy z aplikacją.

Witam,
Jeszcze kilka miesięcy temu aplikacja funkcjonowała super, teraz po każdych pracach serwisowych jest coraz gorzej. Po przelewie aplikacja się wiesza; przy wylogowywaniu zawiesza się; przebywanie w aplikacji powyżej 10minut skutkuje jej zawieszeniem lub crashem. Niezależnie od tego jaki system i smartfon. Zweryfikujcie problem niestabilnej pracy aplikacji, bo jest coraz gorzej. Pamięć podręczna oraz dane aplikacji wielokrotnie czyszczone, aplikacja kilkukrotnie reinstalowana na 4 różnych smartfonach.
Rozmawiałem ze znajomymi i mają ten sam problem. Dodam, że po wejściu przez przeglądarkę jest ok, problem tkwi w aplikacji.
Odpowiedz
0 Lajków
marek_th
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
05-07-2023
Wiadomość 1 z 2 (2 452 wyświetleń)

Re: Problemy z aplikacją.

Zgłoś nam proszę problemy opisane wyżej na czacie po zalogowaniu do bankowości internetowej. Przekażemy ją do naszych techników, którzy sprawdzą tę sytuację. 





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszS
Moderator
Moderator icon
190
38
02-09-2021
Wiadomość 2 z 2 (2 393 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Problem ze stroną logowania

Nie mogę zalogować się do aplikacji banku. Po wejściu na stronę logowania, przez pewien czas widać kółko ładowania, a po chwili biała strona.

W konsoli jest błąd jak w załączniku. Próbowałem w oknie in

...

05-02-2025
Podkreślona czcionka na stronie głównej

Tak z ciekawości - po co w wielu miejscach na Waszej stronie www pojawiła się podkreślona czcionka?

Moim zdaniem wygląda to okropnie. W pierwszej chwili myślałem, że się Wam style do końca nie wczytały

...

04-02-2025
Re.: Klucz u2f

Aktualnie w ING Business nie posiadamy logowania kluczem U2F. Jest taka możliwość jeśli logujesz się za pomocą Moje ING. Aby otrzymać więcej informacji zachęcam do kontaktu z naszymi specjalistami wsp...

04-02-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy