Odpowiedz

Problemy z aplikacją.

Witam,
Jeszcze kilka miesięcy temu aplikacja funkcjonowała super, teraz po każdych pracach serwisowych jest coraz gorzej. Po przelewie aplikacja się wiesza; przy wylogowywaniu zawiesza się; przebywanie w aplikacji powyżej 10minut skutkuje jej zawieszeniem lub crashem. Niezależnie od tego jaki system i smartfon. Zweryfikujcie problem niestabilnej pracy aplikacji, bo jest coraz gorzej. Pamięć podręczna oraz dane aplikacji wielokrotnie czyszczone, aplikacja kilkukrotnie reinstalowana na 4 różnych smartfonach.
Rozmawiałem ze znajomymi i mają ten sam problem. Dodam, że po wejściu przez przeglądarkę jest ok, problem tkwi w aplikacji.
Odpowiedz
0 Lajków
marek_th
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
05-07-2023
Wiadomość 1 z 2 (2 485 wyświetleń)

Re: Problemy z aplikacją.

Zgłoś nam proszę problemy opisane wyżej na czacie po zalogowaniu do bankowości internetowej. Przekażemy ją do naszych techników, którzy sprawdzą tę sytuację. 





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszS
Moderator
Moderator icon
191
38
02-09-2021
Wiadomość 2 z 2 (2 426 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Problem z logowaniem na iOS 18.4 developer beta

Może to Wam coś pomoże: https://support.apple.com/pl-pl/108763 Emotikon: Szczęśliwy powodzenia i cierpliwości życzę Emotikon: Szczęśliwy

28-02-2025
Re.: Przelewy na telefon. Blik

Problem dalej wystepuje. Sytuacja była zgałaszana przez infolinie. Dziś dostałem odpowiedź jakie czynności mam zrobić w telefonie. Niestety nie rozwiązało to problemu.

28-02-2025
Re.: Problem z logowaniem na iOS 18.4 developer beta

Mam ponad 250 aplikacji na telefonie, sprawdziłem te najważniejsze, w tym wszystkie z sektora finansowego, wszystkie działają tak jak działały, wyjątkiem jest aplikacja „moje ING”. Nie do obrony, klie...

28-02-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy