Odpowiedz

Problem z zalogowaniem się do aplikacji.

Witam

Od kilku dni nie mogę się zalogować za pomocą aplikacji mobilnej. Po wpisaniu kodu pin, pojawia się znane "kółeczko", które po jakieś minucie wyrzuca kod błędu "Nie udało się pobrać danych WRP0000

Odpowiedz
0 Lajków
Viki1206
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
10-07-2023
Wiadomość 1 z 2 (2 739 wyświetleń)

Re: Problem z zalogowaniem się do aplikacji.

W tej sytuacji prosimy o skorzystanie z poniższych wskazówek:
1. Wyczyszczenie pamięci podręcznej w Moje ING
2. Wyczyszczenie pamięci podręcznej w aplikacji Chrome
3. Wyczyszczenie pamięci podręcznej w Android System WebView
4. Wyczyszczenie pamięci wewnętrznej w aplikacji Moje ING lub odinstalowanie i zainstalowanie Moje ING ponownie



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
788
172
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (2 684 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Hasło maskowane / partial password

Jeszcze uzupełnię, bo przyznaję, że trochę wypadłem z obiegu, z racji tego, iż tego nie używam na co dzień. I myślałem, że coś nowego wprowadzili na rynek i więcej rozwiązań przez ten czas natywnych.

...

26-10-2024
Re.: Własne kategorie transakcji! - Po raz kolejny

Kiedyś miał mBank i za czasów na pewno systemu, gdy wyglądał tak

https://interaktywnie.com/biznes/artykuly/trendy/nowy-mbank-zapowiadany-jest-jako-rewolucja-czy-faktycznie-245421

 

Dzisiaj wygląda inacze

...

26-10-2024
Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING

Wyłączasz zgody na marketing i reklam nie masz. Nigdy nie miałem reklam na ING.

26-10-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy