Odpowiedz

Problem z zalogowaniem się do aplikacji.

Witam

Od kilku dni nie mogę się zalogować za pomocą aplikacji mobilnej. Po wpisaniu kodu pin, pojawia się znane "kółeczko", które po jakieś minucie wyrzuca kod błędu "Nie udało się pobrać danych WRP0000

Odpowiedz
0 Lajków
Viki1206
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
10-07-2023
Wiadomość 1 z 2 (4 108 wyświetleń)

Re: Problem z zalogowaniem się do aplikacji.

W tej sytuacji prosimy o skorzystanie z poniższych wskazówek:
1. Wyczyszczenie pamięci podręcznej w Moje ING
2. Wyczyszczenie pamięci podręcznej w aplikacji Chrome
3. Wyczyszczenie pamięci podręcznej w Android System WebView
4. Wyczyszczenie pamięci wewnętrznej w aplikacji Moje ING lub odinstalowanie i zainstalowanie Moje ING ponownie



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
807
176
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (4 053 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Spłata kredytu hipotecznego

Dzień dobry,

 

Posiadamy kredyt hipoteczny, który jest przypisany do konta narzeczonej, oczywiście w umowie kredytowej jestem dopisany do kredytu jako współkredytobiorca (50/50). W przypadku, gdybyśmy c

...

09-12-2025
Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I

...

06-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy