Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Problem z zalogowaniem się do aplikacji.

Witam

Od kilku dni nie mogę się zalogować za pomocą aplikacji mobilnej. Po wpisaniu kodu pin, pojawia się znane "kółeczko", które po jakieś minucie wyrzuca kod błędu "Nie udało się pobrać danych WRP0000

Odpowiedz
0 Lajków
Viki1206
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
10-07-2023
Wiadomość 1 z 2 (4 164 wyświetleń)

Re: Problem z zalogowaniem się do aplikacji.

W tej sytuacji prosimy o skorzystanie z poniższych wskazówek:
1. Wyczyszczenie pamięci podręcznej w Moje ING
2. Wyczyszczenie pamięci podręcznej w aplikacji Chrome
3. Wyczyszczenie pamięci podręcznej w Android System WebView
4. Wyczyszczenie pamięci wewnętrznej w aplikacji Moje ING lub odinstalowanie i zainstalowanie Moje ING ponownie



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
808
176
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (4 109 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze

Przekazałam Twoją prośbę do jednostki, która zajmuje się zgłoszeniem.

27-12-2025
Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze

Po czterech miesiącach taka sama sytuacja. Pieniądze włożone do wpłatomatu, dziwne dźwięki, komunikat o awarii, brak zaksięgowania na koncie. Sprawa zgłoszona natychmiast. Rozpatrywanie jej trwa już o...

27-12-2025
Re: Re.: Powrót do starego wyglądu bankowości - AKTUALNA TO STRZAŁ W KOLANO!

Nie wiem z jakiego systemu operacyjnego korzystasz. W przypadku Androida, na kłopot z wyświetleniem strony logowania, może pomóc wstrzymanie aplikacji w ustawieniach telefonu. A następnie ponowne jej

...

26-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy