Odpowiedz

Problem z zalogowaniem się do aplikacji.

Witam

Od kilku dni nie mogę się zalogować za pomocą aplikacji mobilnej. Po wpisaniu kodu pin, pojawia się znane "kółeczko", które po jakieś minucie wyrzuca kod błędu "Nie udało się pobrać danych WRP0000

Odpowiedz
0 Lajków
Viki1206
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
10-07-2023
Wiadomość 1 z 2 (3 266 wyświetleń)

Re: Problem z zalogowaniem się do aplikacji.

W tej sytuacji prosimy o skorzystanie z poniższych wskazówek:
1. Wyczyszczenie pamięci podręcznej w Moje ING
2. Wyczyszczenie pamięci podręcznej w aplikacji Chrome
3. Wyczyszczenie pamięci podręcznej w Android System WebView
4. Wyczyszczenie pamięci wewnętrznej w aplikacji Moje ING lub odinstalowanie i zainstalowanie Moje ING ponownie



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
801
173
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (3 211 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Błędne zaczytywanie danych do Profilu Zaufanego - 2 imiona

Hm... przy zakładaniu profilu informują, że:

 

"Twoje dane pobraliśmy z twojego banku. Nie możesz ich tu edytować. Jeśli chcesz je zmienić, zrób to najpierw w swoim banku."

 

i

 

"Uwaga: drugie imię musi by

...

25-04-2025
Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą?

Witam,

 

Dokonywałem płatności za hotel kartą, na stronie nie potwierdzili żadnej rezerwacji. Z konta pieniądze zniknęły. Informacja pod kwotą jest następująca "Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą

...

24-04-2025
Re.: Limit zadłużenia

Czyli może widnieć jakaś część na minusie, dziekuje bardzo za odpowiedz 😊

24-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy