22-04-2020 17:40
23-04-2020 16:44
Jeśli wszystkie dane są zgodnie i nie zakładałeś profilu w innym banku lub instytucji, nie powinieneś mieć z tym problemu. Pamiętaj, że Profil Zaufany założysz tylko jeśli potwierdziłeś swoją tożsamość w oddziale lub u kuriera.
Zachęcam do skorzystania z rozwiązania tymczasowego Profilu Zaufanego. Więcej szczegółów tutaj - pz.gov.pl
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024