17-04-2025 11:30
Od wczoraj mam problem z założeniem konta przez selfie. Wczoraj cały proces niby przechodził poprawnie (choć przy zdjęciu dowodu zdjęcie robiło się w randomowych momentach, bardzo szybko - nie po faktycznym dopasowaniu do ramki i musiałam próbować wielokrotnie żeby dobrze ustawić telefon przed włączeniem aparatu), dostawałam na maila wzory dokumentów, po czym kilka godzin później przychodził mail i sms, że wniosek anulowano bo nie można było zweryfikować danych. Dziś z kolei aplikacja wywala się już na etapie robienia pierwszego zdjęcia dowodu - wyrzuca komunikat, że zdjęcie jest rozmyte albo że telefon jest za daleko, ale robi zdjęcie i na tym się zawiesza - ani nie przechodzi dalej, ani nie da się cofnąć. Próbowałam już kilkukrotnie, odinstalowałam i zainstalowałam ponownie aplikację - nadal dzieje się to samo.
Nie interesuje mnie zakładanie konta w oddziale - zakładam je TYLKO I WYŁĄCZNIE ze względu na promocję, która wymaga założenia przez selfie. Skoro zewsząd atakujecie reklamami tej promocji, to miło by było, gdyby dało się z niej skorzystać.
19-04-2025 12:14
Tutaj nie sprawdzimy informacji o Twojej umowie
Proszę skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem 32 357 00 77. Specjaliści na infolinii są dostępni w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzin
Regulamin konkursu „Strefy Finansowej Misji”
Obowiązuje od 07 stycznia 2026 r.
§ 1 Wprowadzenie
1. Organizatorem Konkursu (zwanego dalej „Konkursem”) jest ING Bank Śląski S.A. z siedzibą w Katowic
... 19-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 22 | |
| 17 | |
| 12 | |
| 8 | |
| 8 |