Odpowiedz

Problem z logowaniem iOS 17.3.1

Od czasu zainstalowania iOS 17.0 mam problem z zalogowaniem się do konta, po wpisaniu kodu albo użyciu face id aplikacja nie loguje się do konta tylko na ekranie jest kółko ładowania i nie idzie dalej. Dzieje się tak niezależnie czy wybiorę konto główne czy BLIK'a z ekranu głównego to i tak nie mogę wejść dalej :/

Odpowiedz
0 Lajków
norbor5053
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
12-02-2024
Wiadomość 1 z 2 (1 939 wyświetleń)

Re: Problem z logowaniem iOS 17.3.1

Odinstaluj aplikację i zainstaluj ją ponownie. Jeśli to nie pomoże, skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING (skorzystaj z wersji przeglądarkowej). Przyjmiemy zgłoszenie techniczne.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolB
Moderator
Moderator icon
149
22
02-09-2021
Wiadomość 2 z 2 (1 885 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: [UX] [Historia] [datepicker] Bardzo niewygodny tooltip

Dziękujemy za zgłoszenie. Przekazałem Twoje uwagi do odpowiedniego zespołu i to sprawdzimy.

08-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.

08-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.

08-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy