12-02-2024 18:31
Od czasu zainstalowania iOS 17.0 mam problem z zalogowaniem się do konta, po wpisaniu kodu albo użyciu face id aplikacja nie loguje się do konta tylko na ekranie jest kółko ładowania i nie idzie dalej. Dzieje się tak niezależnie czy wybiorę konto główne czy BLIK'a z ekranu głównego to i tak nie mogę wejść dalej :/
13-02-2024 18:56
Odinstaluj aplikację i zainstaluj ją ponownie. Jeśli to nie pomoże, skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING (skorzystaj z wersji przeglądarkowej). Przyjmiemy zgłoszenie techniczne.
Dziękujemy za zgłoszenie. Przekazałem Twoje uwagi do odpowiedniego zespołu i to sprawdzimy.
08-11-2024Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.
08-11-2024Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.
08-11-2024