Odpowiedz

Powiadomienia PUSH z dwóch kont

Witam,

W związku z możliwością obecnie używania na jednym telefonie tylko jednego loginu, połączyłem konta: komfort oraz direct firmowe; aby móc się logować z jednego loginu. Potrzebuje informację co mogę zrobić, aby mając już jeden login i dwa konta uruchomić powiadomienia PUSH zarówno z konta komfort jak i direct firmowego na tym konkretnym urządzeniu? Na chwilę obecną przychodzą tylko powiadomienia z komforta.

Odpowiedz
0 Lajków
elmos89
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
08-06-2018
Wiadomość 1 z 3 (13 776 wyświetleń)

Re: Powiadomienia PUSH z dwóch kont

Jeżeli masz konto firmowe i konto osobiste pod jednym loginem, to możesz włączyć również powiadomienia PUSH do konta firmowego.

Wybierz w aplikacji przejście na Firmowe i wtedy w trzech poziomych kreskach wybierzesz Dane i ustawienia -> Aplikacja mobilna -> Notyfikacje – Powiadomienia PUSH -> Zarządzaj -> tam zaznaczysz kwadrat przy danym koncie/karcie. Wtedy będziesz miał PUSHe do danych produktów.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
MonikaC
Moderator
Moderator icon
659
123
04-09-2015
Wiadomość 2 z 3 (13 703 wyświetleń)

Re: Powiadomienia PUSH z dwóch kont

Witam,

Dziękuje za informacje. O to właśnie chodziło.

Pozdrawiam.

Odpowiedz
0 Lajków
elmos89
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
08-06-2018
Wiadomość 3 z 3 (13 560 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Nie mamy twojego numeru telefonu

Tutaj nie mogę tego sprawdzić. Napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na samym dole.

28-04-2025
Nie mamy twojego numeru telefonu

Witam, jakiś czas temu chciałam wziąć niewielki kredyt. Wniosek zatrzymuje się na punkcie 2-twoje dane. Pojawia się komunikat " nie możemy udzielić ci kredytu, nie mamy twojego numeru telefonu uzupełn...

28-04-2025
Re.: Nowa karta i Google Pay

Skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING, sprawdzimy co jest powodem, że otrzymałeś taką wiadomość. 

27-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy