08-06-2018 17:10
Witam,
W związku z możliwością obecnie używania na jednym telefonie tylko jednego loginu, połączyłem konta: komfort oraz direct firmowe; aby móc się logować z jednego loginu. Potrzebuje informację co mogę zrobić, aby mając już jeden login i dwa konta uruchomić powiadomienia PUSH zarówno z konta komfort jak i direct firmowego na tym konkretnym urządzeniu? Na chwilę obecną przychodzą tylko powiadomienia z komforta.
09-06-2018 17:18
Jeżeli masz konto firmowe i konto osobiste pod jednym loginem, to możesz włączyć również powiadomienia PUSH do konta firmowego.
Wybierz w aplikacji przejście na Firmowe i wtedy w trzech poziomych kreskach wybierzesz Dane i ustawienia -> Aplikacja mobilna -> Notyfikacje – Powiadomienia PUSH -> Zarządzaj -> tam zaznaczysz kwadrat przy danym koncie/karcie. Wtedy będziesz miał PUSHe do danych produktów.
12-06-2018 16:33
Witam,
Dziękuje za informacje. O to właśnie chodziło.
Pozdrawiam.
Skontaktuj się z nami pod numerem 32 357 00 69. Po potwierdzeniu tożsamości będziemy mogli pomóc w tej sprawie.
27-03-2025mela1 Spróbuj skorzystać z formularza odblokowania konta. Znajdziesz go tutaj:
https://www.ing.pl/indywidualni/bankowosc-internetowa-mojeing/centrum-pomocy
Jeśli to nie pomoże, to proszę, zadzwoń pod n
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
22 | |
17 | |
12 | |
8 | |
8 |