08-06-2018 17:10
Witam,
W związku z możliwością obecnie używania na jednym telefonie tylko jednego loginu, połączyłem konta: komfort oraz direct firmowe; aby móc się logować z jednego loginu. Potrzebuje informację co mogę zrobić, aby mając już jeden login i dwa konta uruchomić powiadomienia PUSH zarówno z konta komfort jak i direct firmowego na tym konkretnym urządzeniu? Na chwilę obecną przychodzą tylko powiadomienia z komforta.
09-06-2018 17:18
Jeżeli masz konto firmowe i konto osobiste pod jednym loginem, to możesz włączyć również powiadomienia PUSH do konta firmowego.
Wybierz w aplikacji przejście na Firmowe i wtedy w trzech poziomych kreskach wybierzesz Dane i ustawienia -> Aplikacja mobilna -> Notyfikacje – Powiadomienia PUSH -> Zarządzaj -> tam zaznaczysz kwadrat przy danym koncie/karcie. Wtedy będziesz miał PUSHe do danych produktów.
12-06-2018 16:33
Witam,
Dziękuje za informacje. O to właśnie chodziło.
Pozdrawiam.
Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.
08-11-2024Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.
08-11-2024