Odpowiedz

Pogląd biletu z ekranu logowania

Nie działa podgląd biletu z ekranu logowania. Po naciśnięciu skrótu wyświetla się błąd "Nie udało się pobrać danych
Błąd pobierania danych"
Żeby pokazać bilet do kontroli trzeba się zalogować do aplikacji i przeklikać przez usługi.

Najnowsze wersja aplikacji, system iOS 18.01, miasto Gdynia.
Odpowiedz
0 Lajków
Myth
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
04-10-2024
Wiadomość 1 z 2 (807 wyświetleń)

Re.: Pogląd biletu z ekranu logowania

Nie udało nam się odtworzyć błędu, o którym piszesz. Musimy przenalizować Twoją sprawę indywidualnie. Prosimy, napisz do nas w tym temacie na czacie po zalogowaniu do aplikacji mobilnej. Specjaliści są dostępni w dni robocze od 8:00 do 22:00.


-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1091
216
07-06-2017
Wiadomość 2 z 2 (13 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Fundusz Wsparcia Kredytobiorców omówienie przykładu

czyli w przytoczonej sytuacji jeżeli w lutym dochód przekroczy, to na początku marca muszę zrezygnować, natomiast jeżeli idąc dalej w marcu nie przekroczy to z początkiem kwietnia mogę składać następn

...

16-10-2024
Re.: Fundusz Wsparcia Kredytobiorców omówienie przykładu

Powinieneś odnieść się do miesiąca poprzedzającego (rata, dochód) w trakcie składania nowego wniosku lub sprawdzania, czy przesłanka nadal jest aktualna.

16-10-2024
Re.: Pogląd biletu z ekranu logowania

Nie udało nam się odtworzyć błędu, o którym piszesz. Musimy przenalizować Twoją sprawę indywidualnie. Prosimy, napisz do nas w tym temacie na czacie po zalogowaniu do aplikacji mobilnej. Specjaliści s...

16-10-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy